Verliefd, verloofd , getrouwd....... mijn DT kaart voor Kreatrends

Volgende week is het Valentijn en dan zullen er 
ongetwijfeld weer heel veel stelletjes trouwen.
En er zijn zoveel leuke mallen te koop.
Dat het niet moeilijk is om een huwelijkskaart te maken.

Voor de basis heb ik de popup heart van Dutch doobadoo gebruikt.
En Marianne Design heeft een heel gaaf boeket en champagne mallen.


Op het popup hart het ik de rozet van Marianne gedaan.
Ook heb ik  de giftwrapping mallen gebruikt


Voor een sjieke uitstraling heb ik de champagne fles met goudkarton en groen gedaan.
Wat mini strasssteentjes op het boeket .
Een oraganza strikje en al met al het je een mooie trouwkaart.

Het prachtige rozenpapier komt uit het pretty paper bloc English roses.

Hieronder nog even alles op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Leuk dat je langskwam!


PK9143 Pretty Papers bloc english roses  470.713.655 Card Art Heart Pop Up Dutch DoobadooCollectables snijmallen rosettes & labels    Creatables snijmal champagneCreatables snijmal Bridal Bouquet Marianne

COL1441 Collectables     COL1443 Collectables Giftwrapping - Karin's bird, hearts and tag   CA3132 Plakstenen - plakparels wit Marianne Design   220760 Metallic karton A4


Memento Dew Drop inktkussen Angel Pink MD404 Distressinkt Tea Dye

Reacties

  1. Wat een mooie kaart. Zulke mooie details, dat boeket vind ik geweldig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enorm leuke kaart! Mooi gemaakt en gaf met die champagne fles

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart en de romantiek spat er van af!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi ! Lekker romantisch !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en romantische kaart geworden...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw....heerlijk romantisch geworden...Love it!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends