Tijd voor de tuin!! .......Mijn DT bijdrage voor Kreatrends

Nu het lente is en het weer wat beter word gaan we ook weer meer de tuin in.
Dus.....tijd om de zaadjes te planten.
Vorig jaar zijn deze prachtige mallen uitgekomen , maar nog steeds actueel.
Hoe leuk is het om iemand die graag tuiniert een toepasselijke kaart te sturen/geven.


Omdat ik graag alles op 1 kaart wilde hebben heb ik 
een drieluikmal van Dutchdoobadoo gebruikt.
Vervolgens heb ik de groente uit allerlei kleurtjes gestanst.
Ondere sommige heb ik een 3d blokje gedaan.
En naarmate je bezig bent met je "tuintje"komen de ideetjes  vanzelf.
En met 3d blokjes creëer je hoogte verschil wat weer een super leuk effect geeft.
Er zitten vele leuke onderdeeltjes bij waar je je "tuintje "kunt aankleden.
En Hello Sunshine vond ik wel toepasselijk omdat de zon toch nodig is 
om alles lekker te laten groeien.





In de zakjes zou je een kadobon kunnen doen of wat geld.
Of zelfs echte zaadjes.


Ik hoop dat je weer wat inspiratie heb gekregen.
Hieronder alle materialen nog even op een rijtje.

CR1393 Craftables snijmal punch die vegetable garden  CR1395 Craftables snijmal seed pocket & garden tools  CR1397 Craftables snijmal garden soil Marianne Design  CR1396 Craftables snijmallen vines Marianne Design  

 PK9152 Pretty Papers Bloc Herbs & leavesMemento Dew Drop inktkussen Bamboo Leaves MD707KJ1714 Clear Stamp summer Karin Joan


 STB002 Stamping Buddy Pro
Leuk dat je langskwam!!

Reacties

  1. Dit is een super mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd !!!!!
    Mijn tuin roept ook !!!!

    fijn weekend !
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige drieluik heb je gemaakt. Mijn tuin heeft ook onderhoud nodig maar denk toch echt dat ik morgen ga genieten van de zon.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit mooi geworden zeg!
    Heel leuk gedaan!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk, lekker aan de slag in de tuin.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart...echt iets voor een tuinliefhebber!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends