Hoera, het is je gelukt... Mijn DT bijdrage voor Kreatrends

Hahaha... een beetje dubbel deze titel....
Hij slaat op het kaartje maar hij zou ook kunnen slaan op dat
 je vandaag bent langs gekomen om te kijken wat ik nog meer
met de basic shap arch van Marianne Design heb gedaan.

Nou... dit dus.

Deze keer heb ik hem enkel gebruikt.
De halve cirkel in het verlengde van de rechte zijkantjes gerild.
Zodat je hem kan omvouwen.
Daarna de kleinere mal met de gaatjesrand uitgestanst en daar het halve cirkeltje afgesneden.
En van de rechte kant van de cirkel heb ik een heel klein randje afgesneden
zodat je een mooi paars randje eromheen krijgt.
Een bijpassend plaatje erop .
Een tekst van Karen Joan stempelsheet Gefeliciteerd.
Wat strass pareltjes en een bijpassend strikje.
En je hebt een leuk klein kaartje.







Hieronder alles op een rijtje en weer doorgelinkt naar de webwinkel.
Over 2 weken heb ik nog een kaart waar ik deze mal op gebruikt heb.
Wie weet tot dan.




Snijmallen Craftables CR1439 - Basic arch  Clear stamps Karin Joan KJ1721 - GefelicteerdCA3132 Plakstenen - plakparels wit Marianne Design  















Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends