Tijdloze bloemen....mijn DT bijdrage voor Kreatrends


Deze kaart heb ik gemaakt met de basic shape arch mal van Marianne Design.
In combinatie met een plaatje en dessinpapier van Precious Marieke. 
Het kaartje is dubbel.
Dit krijg je als je je cardstock dubbel vouwt en de mal een heel klein 
stukje over de vouwlijn legt .
Zodat hij die zijkant niet snijd.
De mal bestaat uit verschillende onderdelen met en zonder gaatjes rand.
Je kunt er ontzetten leuke dingen meedoen.
Alle randjes heb ik beïnkt.
En in de hoekjes heb ik strasspareltjes gedaan.
Een strik bovenin.
Een plaatje op de zelfde vorm als het kaartje maar dan kleiner en omgedraaid.
Volgende week zaterdag nog een kaartje met dezelfde mal maar dan weer anders.
Zien we je dan ook??

Hieronder alles nog even op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.

Snijmallen Craftables CR1439 - Basic archMemento Dew Drop inktkussen Bamboo Leaves MD707
  Paperpack Precious Marieke Timeless Flowers PMPP10018  CD11084 3D Knipvel - Precious Marieke Timeless Flowers - Garden FlowersCA3132 Plakstenen - plakparels wit Marianne Design

Leuk dat je langs kwam !!



Reacties

  1. Heel erg leuk Giny!
    Wat een leuk effect dat je de mal ook nog een keer andersom op de kaart hebt gebruikt.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie stijlvolle kaart Giny. Het voordeel van deze kaarten vind ik dat ze voor heel veel gelegenheden bruikbaar zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends