Bloemen overal... mijn DT bijdrage voor Kreatrends

 En nog maar een creatie met bloemen.
Weer met de timeless serie van Precious Marieke.


Deze keer een mal met een dubbele bloemenrand.
En de losse bloemen .
Bij de serei zit ook een mooie ovaal waar het raster bij zit .
Die heb ik gebruikt in het midden.
En ook hier weer de tekst stempel van Karen Joan.
Hier zit vanalles bij.
Een passende tekst is dus zo samen te stellen.

Verder heb ik het vrij simpel gehouden.
Maar ze zeggen ook wel eens....less is more.

Hieronder alles weer op een rijtje en weer doorgelinkt.


 CD11084 3D Knipvel - Precious Marieke Timeless Flowers - Garden FlowersPaperpack Precious Marieke Timeless Flowers PMPP10018  PM10117 Snijmal Precious Marieke Timeless Flowers - Clematis Frame  Snijmallen Precious Marieke - Timeless Flowers - Clematis Trio PM10123

12257-5710 Meeldraadjes klein goudgeel - oranje 144 st.  Clear stamps Karin Joan KJ1721 - GefelicteerdCA3132 Plakstenen - plakparels wit Marianne Design  Memento Dew Drop inktkussen Bamboo Leaves MD707




Reacties

  1. Hele mooi bloemenkaart geworden, veel variatie ook in bloemen.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg!! Ik zou niet weten wat ik met zo'n mal moest, maar jij hebt er een prachtige kaart mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends