Catch your dreams..... mijn DT bijdrage voor Kreatrends

Misschien heb je hem al gezien op de kreadoe beurs!!!!!!!
Maar nu op het blog



Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de essential nr 96 van studio light.
De grootste vorm heb ik 2x uit bruin cardstock gestanst.
Daarna nog een aantal keer uit wit printpapier.
Dit heb ik tussen de 2 bruine delen gedaan.
En door de gaatjes een lintje, zodat je een soort boekje krijgt.


De essential al bestaat uit meerdere delen zodat je niets hoeft te 
meten maar alles gewoon kunt uit stansen.
Dus 1x wit en 1x dessinpapier.

Hierop zoals je ziet een plaatje van die  super leuke funnies.
Die passen weer super mooi bij het dessinpapier.
Ik heb het plaatje met een cirkelstans uitgestanst .
Net zoals de iets grotere witte cirkel en de nog iets grotere bruine cirkel.

Verder heb ik de nordicstar stans gebruikt.
Maar deze heb ik dus niet als ster gebruikt zoals je kunt zien.
Ik heb hiervoor glitterfoam gebruikt.
Ontzettend leuk om mee te werken.
Je kunt er vanalles mee doen.
Op het kleine label aan de kaart het ik van glitterfoam wel een nordic star gemaakt.




Al met al is het een boekje geworden waar je in
 deze creatie je dromen zo op kunnen schrijven.
Maar je kunt hem natuurlijk ook naar eigen idee aankleden.
Ik ben benieuwd......Laat het ons weten als je er iets mee gemaakt hebt,
dan komen we zeker bij je kijken.

Hieronder nog even weer alles op een rijtje en doorgelinkt zoals je gewend bent.
Bedankt voor het langskomen en tot een volgende creatie






Embossing Die 3D Essentials (A6) Nr.96 STENCILSL96  CR1449 Craftables snijmallen Nordic starEVA foam vellen 2mm 22x30cm 5 st Goud glitter   VK9570 Knipvel Ilses funny-sPK9159 Pretty Papers Bloc Swedish winter



 Memento Dew Drop inktkussen Lady Bug MD300  PVA 22171 Anitas tacky glue 60 ml


Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends