Volg je dromen, ze weten de weg.... mijn DT bijdrage voor Kreatrends

Vandaag een kaartje van mij in plaats van de donderdag.
Bedankt Ine dat je even wilde omruilen met me!

Dit keer een kaartje met vlinders op een prachtige bloemen stans.
En wat zit er een prachtige mal bij om een bloem mee te vormen.


Dit kun je op verschillende manieren doen.
Ik heb er voor gekozen om hem uit 3 kleuren te stansen en
 deze een beetje verspringend op elkaar te leggen.
Splitpennetje erdoorheen en de takjes die erbij zitten heb ik ook
 meerdere keren uitgestanst en onder de bloem geplakt.


Om het geheel af te maken vond ik het wel leuk om er losse vlinders bij te doen.
Er staan al vlinders op het plaatje maar deze losse vlinders vind ik er wel mooi bij passen.

En dan de tekst....Volg je dromen, ze weten de weg......
Ja... dat is waar en ook de vlinders weten de weg ze verdwalen nooit.
Daarom heb ik ze vandaag samen op een kaart verwerkt.





Gebruikte materialen uit de webwinkel zijn:





LR0577 Creatables snijmallen Flower Frame square     LR0509 Creatables snijmallen Tiny's butterflies set    EWK1267 Knipvel Butterfly Dreams Els WezenbeekCS1019 Clearstamps Droom teksten NL


Distress ink pad Twisted Citron85348 Glitter brads  medium brights American Crafts  




Reacties

  1. Fleurige bloemen vlinder kaarten...echt top!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig! Wat een mooie kaart. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje , echt voorjaar , leuk zo met die vlinders.
    Groetjes ,Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke fleurige kaart, mooi met de vlinders.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een mooi kaartje. Prachtige stans!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends