Vrolijke vriend

Vandaag  weer een kaartje van mij voor het blog van KREATRENDS.
Het blijft leuk om elke keer weer een nieuwe creatie te bedenken.
Dit keer heb ik gekozen voor een snoesje.
Snoes met haar hond Does.
En Snoes en Does lopen samen heel vrolijk naar de brievenbus om een brief te posten.
En snoes is blij, blij dat Does haar laat lachen.


Op zich is de kaart vrij simpel,het formaat  is 15 cm x 15 cm.
Het achtergrond papier is 14,5 x 14,5 cm.
Verder heb ik gebruikt de brievenbus van Marianne Design.
Het hekje van Noor! Joy.
De wolken stansjes en tekst stempels.
En niet te vergeten het knipvel met Snoes.
En snoes houd de brief vast die in de bus moet.

De randen van alle onderdelen heb ik bewerkt met distress-ink vintage photo.
 De brievenbus en de envelop heb ik beinkt terwijl hij nog in de mal zat ,
 met distress-ink barn door.
De tekst heb ik gestempeld op een rechthoek waarvan ik aan de 
rechterkant een hoekje uit heb gesneden.
De wolkjes heb ik in 2 kleuren uitgestanst en daarna van de blauwe de 2 grootste en van de witte de 2 kleinste gebruikt.


En zo zie je maar dat het niet altijd moeilijk hoeft te zijn om toch iets moois te creëren.
Ik heb deze kaart weer met veel plezier gemaakt.
Misschien heb je ook zin om aan een kaartje te beginnen.
Ik zal alles nog even op een rijtje zetten wat ik gebruikt heb.
De gekleurde linken zijn de materialen die in de webwinkel van Kreatrends te koop zijn.
Als je er op klikt kom je bij het betreffende artikel terecht.
Wil je zelf lekker neuzen, klik dan HIER.




Groetjes en tot de volgende creatie.
Giny


Reacties

  1. Wat een leuke kaart heb je voor Hennie gemaakt.

    Groetjes en een fijne dag,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een snoes van een snoes Giny! Prachtige omgeving heb je om dit stoere mannetje bedacht! Hij brengt zo mooi dit kaartje op de bus! Bijzonder leuk en mooi gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stoere kaart, ik vind hem heel gaaf ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een leuk stoer kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha, leuk verhaaltje bij je superleuke kaart!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart. Mooi kleuren combinatie en prachtige details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke snoes is dit kereltje he? Wat je er mee maakt de kaarten zijn altijd gaaf. De jouwe helemaal. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als snoesje fan kan ik alleen maar zeggen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends