Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends

 Je ziet met deze mal al diverse voorbeelden voorbij komen.
Het is ook een superleuke mal.
Ik heb er voor gekozen om de gaatjes die er zitten te gebruiken om te borduren.
En als je dan een mooie afstand neemt dan krijg je dus dit effect.
De grootste cirkel is geborduurd op 1-14 en de kleinste op 1-10.
De andere cirkels daar tussen in.
Gewoon even kijken en proberen .
Je moet wel voorzichtig en niet te hard trekken.
Maar het gaat prima.
Ik heb wel even alle gaatjes nog nageprikt met mijn prikpen.

Het is wel slim om even aan te geven waar de cirkels geplakt moeten,
want als het geborduurd is kun je er niet meer bij.

Misschien heb ik je op een idee gebracht.
Hieronder de gebruikte materialen uit de webwinkel:






 

Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......