Oh denneboom, oh denneboom...........

Vandaag van mij een kerstkaart , gemaakt met 
de kerstboom shape mal van Dutchdooba doo.
Als je het komende weekend naar de beurs in Gorinchem gaat kun je deze en 
de andere nieuwe kaarten van ons designteam in het echie zien,
op de kraam van Kreatrends
We zijn allemaal lekker aan de slag gegaan met de nieuwe mallen, 
dus er is genoeg te zien.
Kreatrends staat op STAND NR. 318.



Van de kerstboom heb ik een easelkaart gemaakt.
Ik heb hiervoor karton genomen van 16 cm x 21 cm.
Dit heb ik dubbelgevouwen  en dan 1 kant nog weer dubbel.
Dus als je de kaart open legt heb je een vouw op 5,25 cm en op  10,5 cm .
Op het smalle gevouwen gedeelte heb ik de kerstboommal gelegd en
 het onderste gedeelte van de boom nagetekend.
Hiervoor heb ik de op 1 na kleinste boom gebruikt.
Toen heb ik van het zelfde basiskarton de op 1 na kleinste kerstboom 
helemaal nagetekend.
En als je deze op het gevouwen gedeelte van de basiskaart legt
 zie je dat dit past.
Zoals je ook op de foto kunt zien.

Van dessinpapier heb ik de kleinste kerstboom getekend.
Gewoon een kwestie van je potlood langs het lijntje .
Op het platte liggende gedeelte heb ik ook bijpassend dessinpapier geplakt.
En een lintje met Merry Christmas.
Ik heb alle randjes beïnkt met distress inkt en de kerst boom op 
het basisgedeelte geplakt.
En dan kun je de kaart "aan gaan kleden" 
Ik heb hiervoor de kerstballen van Joy gebruikt.
Ze in 2 kleuren beinkt toen ze nog in de mal zaten.
En deze weer een beetje speels onder aan de boom geplakt.
In het midden wat ruimte overgehouden voor een snoesje.
De kerstbal met 25th DEC erop heb ik een kerstbal uitgestanst maar
 niet geembost.
Hier heb ik dus op gestempeld.

Maar eerst heb ik nog wat pompomband opgeplakt.
Dit lijken net kerst slingers.





Snoesje is vogeltjes aan het voeren en voor het vogeltje heb ik een
 vogelhuisje gebruikt van een wat oudere mal van Joy .



Als piek in de boom het ik een kerstster gemaakt met de 
prachtige mal van Leanne.


Hier en daar nog wat kerstbelletjes.

De kerstballen  bestaan uit 3 mallen 2 wat grotere en 3 kleintjes aan elkaar.
Deze heb ik in groen en ecru(basiskleur van de kaart) gestanst.
Beiden 2x.
En deze heb ik verhoogd opgeplakt zodat de easelkaart 
daar tegen kan steunen.





Hier nog even alles op een rijtje wat ik heb gebruikt op de kaart.
Alles staat weer direct doorgelinkt naar de webwinkel van Kreatrends.
Maar je kunt ook zelf lekker rondneuzen, klik dan HIER



6002/2030 Noor! snijmal Christmas Balls  470.713.117 Shape Art Frames X-mas Tree  6002/0192 Snijmal Noor! Floral Flourishes  hekje  45.8961 Leabilities Multi Die Flower 004  HM0065 Snoesjes knipvel Snow
Distress inkt kussen Barn Door  Distress inkt kussen Bundled Sage  Distress inkt kussen Vintage Photo
Anita's Christmas Ribbon - Merry Christmas Green  PK9097 Pretty Papers Bloc; Vintage Christmas  Pompom trim vintage creme  6410/0114 Noor! clear stempel kerst ENG  Foam pads 2 mm dik


Ik heb deze kaart weer met plezier gemaakt en hoop dat jullie weer een
ideetje erbij hebben.
Ga je zelf aan de slag ermee....Succes!!!
Begrijp je iets niet gewoon vragen!!

Een reactie achterlaten mag altijd.

Groetjes Giny 

Reacties


  1. Echt schitterend gemaakt Giny ☺

    Alvast een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart Giny!
    Leuk met de kerstboom en schitterende details.
    Fijn weekend en groetjes,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh wat heb je dit prachtig gemaakt Giny!
    Dit steelt echt de show tijdens de kerstdagen..

    Groetjes Janneke Vink

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gini. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Je hebt hel erg mooi materialen gebruikt en wat staat het snoesje er leuk bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Giny,

    Wat een prachtige Kerst creatie. Heel veel mooie details.

    Leuk dat je volger bent geworden op mijn blog. Ik ben jou ook gaan volgen. Ik zie hier heel veel mooie creaties.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Giny,
    Ik dacht ik zal ook even bij jou kijken en wat voor moois zie ik hier. Prachtige kreaties en kaarten. Zoals deze mooie kerstboom. Schitterend gewoon. Dus zal ik jou ook volgen en hoop ik inspiratie op te doen.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze vind ik erg leuk ik ga je ook volgen en zal regelmatig even langskomen
    lieve groetjes Corrine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends