Opa en Oma !!!

Nee, wij niet hoor.
Hennie en Wessel van Kreatrends zijn voor de tweede keer dit jaar 
Opa en Oma geworden.
En daar heb ik dit kaartje voor gemaakt.
Na een hele lieve kleinzoon , hebben ze nu een hele lieve kleindochter.
Met spulletjes die uiteraard ook in de webwinkel te koop zijn!

Het kaartje hebben ze inmiddels ontvangen , dus kan ik hem hier ook laten zien!


Het kaartje is 14 cm x 14 cm.
Voor de randen heb ik de hartjesrand van Joy! gebruikt.
En het grote hart is van Marianne Design.

Het lieve roze olifantje vond ik wel erg leuk en is van Yvonne Creations.



Het eendje van Marianne design heb ik als bedel aan het strikje gebruikt.



Van de voetjes mallen heb ik de kleinste voetjes gebruikt en met 
creatable letters het ik opa en oma gestanst.
Deze heb ik weer ik het grote hart geplakt.


De tekst Hoera heb ik op een label gestempeld er ik heb er 2 knoopjes opgeplakt.
Het label heb ik verhoogd opgeplakt.


Ik zal alles nog even op een rijtje zetten  en het staat weer doorgelinkt naar de webwinkel.

LR0299 Creatables snij- embossingmal Anja's filigraan hart   LR0305 Creatables snij- embossingmal Feet  6002/0253 Sending Love - Joy! Snijmal rand met hartjes  CR1212 Craftables Tags & Tickets  CR1281 Craftables snijmal Mini Alphabet & Garland  

Leuk dat je weer bent langs geweest!!

Tot snel weer......

Giny




Reacties

  1. Wow, Giny, wat is dit een ontzettend lief kaartje...mooie stanzen heb je gebruikt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Hoi Giny,

    Dat is echt een mooie kaart in deze kleuren ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er echt een dotje gemaakt. Super hoe je het grijs en het rose hebt laten terug komen op je kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje Giny.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends