tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

woensdag 21 januari 2015

Verjaardagskaart

Hoi lieve volgers!
Bedankt voor jullie leuke reacties weer.
En welkom Miranda, leuk dat je me ook komt volgen!



Zaterdag is mijn schoonvader jarig en voor hem heb ik deze kaart gemaakt.

Ik heb hiervoor de 1 van de mannenhoofdjes gebruikt van Marianne Design.
Het blijft  een leuke mal voor mannenkaarten.
Wat achtergrond papier bij elkaar gezocht.
Deze komen uit een blokje wat ik ooit eens bij action heb gekocht.
Het hoofdje heb ik na het stansen en embossen bewerkt met
 bijpassend kleurtje distress inkt.
Een roosje en een lintje in de zelfde kleur.
Wat blaadjes gestanst.
Het ijzerdraadje wat aan het roosje zit heb ik om een 
sateprikker heen gedraaid.
Waardoor je een mooi gedraaid dingetje krijgt.


Ik vind het wel een geslaagde mannenkaart !
Misschien heb ik je op een idee gebracht?

Bedankt voor het langskomen.

Creatieve groetjes Giny

18 opmerkingen:

Hilda Seine Sterken zei

Wat een leuke mannenkaart! Super.
groetjes Hilda

Caroline Cards zei

Vrolijke kaart, erg leuk!
groetjes, Caroline

Judith's hobby's zei

Leuke kaart geworden! Ik vind het altijd lastig een mannenkaart, die van jou is zeker goed gelukt!

Liefs Judith

Judith's hobby's zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Gaby Dierx zei

Leuke kleurencombi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Wil Frutsel zei

Mooie vrolijke mannekaart in een prachtige kleur!!
xx Wilma

Grietje zei

Mooie mannenkaart en een leuke kleurencombi. Daar zal ie vast blij mee zijn.
Groetjes Grietje

Joanne kramer zei

Wat een mooie mannenkaart! Mooie kleuren! groetjes Joanne

Margreet zei

Dat is weer een gave mannenkaart met dat leuke koppie!
xxx Margreet

Sylviahobbycards zei

Leuke,mannenkaart,Giny.Mooi designpapier.

Groetjes,
Sylvia.

Antoinette Voorn zei

Mooie en vrolijke kaart! En alvast gefeliciteerd!

trijntje zei

Hoi Giny. Wat leuk om dit zo met dit papier te maken. Het is een hele mooie mannenkaart geworden. Alvast gefeliciteerd. Groeten Trijntje

Misseke zei

Een superleuke mannenkaart heb je gemaakt Giny, heel leuk gedaan.
Alvast gefeliciteerd!
Groetjes,
Misseke

Freubelmina zei

Geweldig mooie kaart,erg geslaagd!
Ik vind dat kruldingetje ook erg leuk zeg,goeie tip!
Lieve groetjes, Wilma

Henriëtte zei

Wat een leuke mannenkaart heb je gemaakt Giny.

groetjes Henriëtte

Odette Moreau zei

Een heel leuk idee Giny ... prachtige papierkeuze. Ja een mannenkaart is bij mij telkens zoeken ... bedankt voor het ideetje ...
Groetjes, Odette.

De hobby droom zei

Wat een super leuk mannenkaartje! Lekkere frisse kleuren :) . Een mannenkaartje blijft meestal toch een enorme uitdaging. Maar het is jouw super goed afgegaan Giny!

Lieve groetjes, Mandy

jacinta's hobbyhoekje zei

een leuke frisse mannenkaart
goed gedaan hoor ik krijg het meestal niet voor elkaar hahahaha

gr jacinta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...