tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

maandag 7 september 2015

Hoera hoera......


Wat een leuke reacties op mijn vorige fietskaartje.
Zo ontzettend leuk om te lezen.
Bedankt weer!!!!!!!

En dan zijn we zomaar weer een week verder.
Ik ben weinig bij jullie langs geweest.....SORRY.


Vandaag een kaartje voor de voorraadbak
En deze keer maar weer een torehead.
En dit keer met een borduurtje erbij.
Ik vond het leuk om blaadjes onder de voetjes te doen .
Dan lijkt het net of hij erbovenop staat.


De blaadjes zijn van Noor.



Het borduurpatroon komt uit een hobbydoll.
En het achtergrondpapier komt uit een blokje van de action.

Ik blijf het leuke mannetjes vinden, de toreheads.
Lekker ondeugend.

Ik ben benieuwd weer naar jullie reacties.
Bedankt voor je bezoekje.

Creatieve groetjes Giny


23 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Giny, wat een gaaf kaartje! Prachtig hoe je die kleuren hebt doorgevoerd op je kaart!
En als je druk bent vliegt de tijd, weet ik alles van. Geeft niets, we zien je vanzelf weer!
GerJanne

Rosina zei

Een schitterend kaartje Giny...ook het borduurtje erop is geweldig!!!

groetjes Rosina

Gaby Dierx zei

Wat een leuk kereltje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Esmeralda de Feber zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt

Groetjes Esmeralda

Joanne kramer zei

Wat een leuke kaart. Mooie kleuren en de blaadjes zijn erg leuk bedacht! groetjes Joanne

KarinsArtScrap zei

super gave stoere kaart Giny, prachtig
Gr Karin

Hennie Kloppenburg zei

Leuk gemaakt Giny!
gr. hennie

Sylviahobbycards zei

Mooie kaart,Giny.Prachtig geborduurd.Wat een grappig mannetje :).

Groetjes,Sylvia.

Margreet zei

Heel leuk kaartje Giny en wat staat dat borduurtje er mooi bij!
xxx Margreet

corryskaart zei

hoi hoi wat een leuke kaart mooie kleurencombi en gaaf met die torehead erop!!
groetjes corry

Caroline Cards zei

Leuke combinatie met de borduurrand!
groetjes, Caroline

Odette Moreau zei

Wat een leuk kaartje is dit ... Prachtig met het borduurtje er bij ...
Groetjes, Odette.

Aartje zei

Wat een leuke stoere afbeeldingen zijn dit toch, mooi dat je dit dan combineert met dat borduurwerk.
Groeten, Aartje

Sabine zei

Wat een leuk kaartje en wat knap met de geborduurde randjes. Liefs Sabine

Renate zei

Kijk dan toch wat een leukerd. Super leuk gemaakt.
Wel leuk ook om weer eens een 3D plaatje te zien.

-xies- Renate.

Nancy Soetaert zei

alle kleurtjes matchen mooi bij mekaar, grappig 'manneke' ook!
groetjes, nancy

Maria Loyen zei

Grappig kaartje, vrolijke kleuren. Heel mooi.
Groetjes Maria

Petra L zei

Mooie kaart Gina :-)

Lieve groet, Petra L

Misseke zei

Schitterend leuk kaartje heb je met de Toread gemaakt Giny - supermooie combinatie met het borduurtje en helemaal toppie!

Groetjes,
Misseke

Ria van Veldhuizen zei

Grappig en vrolijk!
Groetjes van Ria

Chantal zei

Geweldig leuke kaart Giny! Super leuk detail om het mannetje op het blad te plaatsen ;) Prachtig geborduurd en heel mooie kleuren :)
Groetjes Chantal

Wil Frutsel zei

Een te gekke mooie kaart met een prachtig borduurtje en een heel grappig plaatje. Ik heb ze ook nog ergens!!
xx Wilma

Monique zei

Stoere kaart! Heel mooi samengesteld.
Liefs Monique

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...