tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

maandag 21 maart 2016

Tatty Teddy .

Allereerst mag ik weer 2 nieuwe volgers welkom heten.
Welkom Nelleke en Masha.
Ik wens jullie veel plezier.

En dan zijn we zomaar weer 2 weekjes verder.
Ik ben nog veel te weinig bij jullie langs geweest.
SORRY ............
Dat komt doordat er van alles gebeurt rondom mijn werk.
Kaartjes maak ik ook wel maar kom er gewoon even niet toe om alles te plaatsen.

Maar nu weer even een kaartje.
Deze  heb ik gemaakt voor mijn DT maatje Ine.
Zij is vandaag jarig .
Ze heeft de kaart al ontvangen , dus ik kan hem ook aan jullie laten zien.
Het is eigenlijk geen kaartje maar een kaart.
Hij is wat groot uitgevallen.

Het stempeltje heb ik ooit eens bij een hobbyblad gekregen.
Hier zat ook een kleine uitvoering van de embosfolder swiss dots bij.
Het dessinpapier komt uit een blok van de action.


De te kleuren deeltjes heb ik gekleurd met aquarel potloden.
Verder spreekt de kaart wel voor zich denk ik.

Leuk dat je bent langs geweest.

Lieve groet Giny

27 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een lieve en mooie kaart! Groetjes Joanne

Gaby Dierx zei

Berelief!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Joke ten Voorde zei

Heel mooi gedaan. Leuk met die twee roze strikken.
Groetjes Joke

Caroline Cards zei

Leuke kaart!
Groetjes, Caroline

Nancy Soetaert zei

bereleuk kaartje! Tof in deze kleurtjes, leuke layout, mooie strikken, ...
groetjes, Nancy

Karla zei

Leuke kaart Giny, leuk beertje en het papier is ook heel mooi met de kleine bloemetjes.

Groetjes Karla

Maartje zei

Prachtige kaart Giny! Mooi van kleur!

Lieve groet Maartje

Sabine zei

Wat een lief kaartje! Heel mooi stempeltje! Liefs Sabine

Ria zei

Leuke kaart Giny.
Groetjes Ria

Petra L zei

Mooi Giny, mooi!

Joke zei

Heel mooi gemaakt.
Een super lief kaartje is het.

groetjes, Joke

Ilonka zei

Een schitterend kaartje
Groetjes Ilonka

Lea Brawn zei

Very cute card Giny. Love Tatty teddy x

Rosina zei

Heel lief verjaardagskaartje Giny...mooie kleurtjes en een schattige tatty teddy plaatje erop...

groetjes Rosina

KarinsArtScrap zei

een mooi lief kaartje Giny

Gr Karin

Chantal zei

Wat een schatje Giny! Heel lieve kleurencombinatie ook :)
Groetjes Chantal

Esmeralda de Feber zei

Prachtige kaart heb je gemaakt en een leuke stempel gebruikt.

Groetjes Esmeralda

Misseke zei

Een pracht van een kaartje Giny - supermooi gedaan.

Groetjes,
Misseke

karin zei

Wat een lief kaartje in zoete kleurtjes.
Mooi gemaakt Giny.
groetjes,
Karin

Blankina zei

Schattige kaart..lief hoor, groetjes Blankina

Sylviahobbycards zei

Mooi en lieve kaart,Giny met dat schattige beertje.

Groetjes,Sylvia.

Nicolette zei

Een heel lief kaartje Giny.
Groetjes Nicolette

Annigide zei

Wat een geweldig leuke kaart, zo lief dat beertje en ik vind de kleurencombinatie sprankelend. Mooi!
lieve groetjes Angelique

Renate zei

Dit kaartje is echt een dotje. Super leuk gemaakt.
Hopelijk kom je snel in wat rustiger vaarwater, betreft je werk. Het is maar goed dat we zo'n fijne hobby hebben, waar we wat ontspanning in kunnen vinden. Die kaartjes, die zien we vanzelf wel een keertje op je bloggie verschijnen.

-xies- Renate.










































































































































































































































































































































































































Linda zei

Wat een lief kaartje
gr linda

Vlinder zei

Supermooie schattige kaart geworden!! groetjes Petra

martha datema zei

Hoi hoi Giny,
wat een supermooie grote kaart heb je gemaakt,
ook de kleurtjes vind ik zo moi!!!
Liefs van martha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...