Winter deel 2

En dan vandaag deel 2 uit de serie Wintertide van Amy Design.
Deze keer heb ik de uil en de sneeuwster gebruikt.



En voor de kaart vorm heb ik een Double diamond fold card gebruikt.
Dit heb ik via google gevonden.
Hij is ontzettend leuk om te maken.
Je kunt er verschillende kanten mee op.
Ik heb hem op deze manier gevouwen omdat de uil en de sterren dan mooi uitkomen.
En de rode lijnen heb ik weggesneden.
Dus de hoeken eraf.






Voor de achtergrond heb ik het babyboy blok van Eline gebruikt.
De kleuren passen zo mooi bij het geheel.....
En tja....een klein borduurtje erop.
Dat blijf ik toch ook leuk vinden.


Het garen wat ik gebruikt heb komt van de winter wonderland serie van Precious marieke.
Ook deze kleuren passen hier mooi bij.

De grote sneeuwsterren heb ik verhoogd opgeplakt.
Onder de uil heb ik de embosfolder sparkle van Marianne nog een keer gebruikt.
De uil nog even in een contrasterende kleur uitgetekend en geknipt.
De oogjes zwart gemaakt.
De tekst winter 2x uitgestanst en op elkaar geplakt.
Een sneeuwster ( boven het uiltje)van het kader van gisteren gebruikt.


En zo is er weer een creatie klaar.

Hieronder weer alles op een rijtje en weer doorgelinkt naar de webwinkel.


ADD10081 Snijmal Ice Crystal Wintertide Amy Design  ADD10083 Snijmal Wintertide uil Amy Design  ADD10078-Snijmal-Wintertide-Amy-Design  DF3429 Designfolder Sparkles Marianne Design

STDOBG10015 Stitch an Do Precious Marieke garenkaart Winter Wonderland  PB7049 Pretty Papers Bloc  Eline's babies blue 
 PI2010 Pickup Basic Paper Marineblauw  PI2001 Pickup Basic Paper wit PI2042 Pickup Basic Paper Middelbruin.jpg



Bedankt voor je bezoekje.


Reacties

  1. Wat een tof modelletje ! Je hebt erg mooi papier en mooie kleuren gebruikt voor deze winterse kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf model en mooie kaart! Hele mooie sneeuwvlok en uil Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeel mooi! Wat een gaaf model! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en wat een leuk model, Gina.Hele mooie sneeuwster en uil.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk model het is een mooie kaart geworden .
    Leuk met de wijze uil .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Giny! De uil en sterren komen er echt heel mooi uit zo ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een schitterend winters kaartje Giny....zo een geweldig modelletje en ook die ijsster is prachtig komt er heel mooi op uit...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart Giny. Ik heb net ook een hele reeks double diamond kaarten gemaakt maar met iets andere afmetingen. Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart Giny!
    Wat leuk dat je de mal net even anders gebruikt hebt, zo krijg je een heel andere kaart.
    Super!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een geweldige creatie, zo apart en zo mooi.
    Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends