Voorjaarskriebels DT bijdrage voor Kreatrends


Het kan nog net de voorjaarskriebels krijgen.
Een kleine aanloop naar de zomer....en wat een heerlijk weer is het vandaag.
Beter als de storm van verleden week.

Ik ben deze keer aan de gang gegaan met 

De serie bevat veel super mooie mallen van bloemen en vooral vlinders.
Ook deze bovenstaande randmal zit erbij.
die heb ik uitgestanst uit wit linnenkarton.
Dit heb ik op een dubbel gevouwen donkerblauwe kaart geplakt.
Het middelste gedeelte heb ik uit,
 het bijpassende bij de serie horend, dessinpapier gestanst.
en dit dus in het midden gedeelte geplakt.
Daarna heb ik  1 van de vele prachtige 3d plaatjes uitgeknipt en op gewerkt in 3d.
En dit weer op het dessinpapier geplakt.


Links boven heb ik 1 van de 3 vlinders met foamtape opgeplakt.
Zo ligt hij wat hoger op de kaart.
Van de vlinder heb ik alleen het lijf gedeelte vastgeplakt en de vleugels wat omhoog gevouwen.


Rechtsbeneden heb ik de tekst voorjaarskriebels ook verhoogd opgeplakt.
En om het geheel af te maken een organza strik en wat pareltjes,
 gemaakt met Nuvo crystal drops.
In vele prachtige kleuren in de webwinkel.
En zo makkelijk te verwerken.
Je laat voorzichtig een druppel boven je kaart "vallen"
Even oefenen op een reststukje maar het is echt heel simpel.


Om alles mooi uit te laten komen heb ik de kaart verder zo gelaten.
Hieronder alles nog even op een rijtje en
 zoals je gewend bent doorgelinkt naar de webwinkel.


CD10858 3D Knipvel - Precious Marieke - Fantastic Flowers - Blue GrapesPM10090-Die-Precious-Marieke-Fantastic-Flowers-Square--framePM10095 Die - Precious Marieke - Fantastic Flowers - ButterfliesPMPP10014 Paperpack Precious Marieke Fantastic Flowers


 PL1523 Clear stempel teksten bloemen - tuin  versacolor pigmentinkt lime  104005 organzalint marine blauw 10 mmNuvo crystal drops  wedgewood blue


Reacties

  1. Wat een prachtige kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Heel gaaf gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart,Giny.Hele mooie vlinder en een prachtige stans.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje met een prachtige mal.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart !!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart Giny ! Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart Giny.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart, mooie mal, mooi plaatje en de strik en de vlinder maken hem helemaal af.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart Giny. Supermooi met deze mal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends