Everyday is a coffee day

 Daar ben ik het volledig mee eens.
Heerlijk 's ochtends beginnen met een lekker bak koffie.
Dat was ook de inspiratie voor deze label.

Ik heb de DDBD label maar weer eens gebruikt .
En nu in combinatie met een knipvel  en tekst stempel van Marianne.
Boben in een borduurtje en rechts onder heb ik een rietje in 3 stukken geknipt.
En hierop een strik.
En dit alles in de lekkere vrolijke kleurtjes van het plaatje.


Materialen uit de webwinkel:

KJ1708 Clear Stamp Quote - every day  VK9557 Knipvel Marianne Design Tea for You nr.2  470.713.114 Shape Art Frame Label Mirror  




Reacties

  1. Haha helemaal mee eens want ik zit nu lekker met een bakkie koffie je kaart te bekijken. Ik lust geen thee dus geef mij maar een bakkie koffie.
    Ik heb de DDB mal ook net nieuw, wat is ie leuk he? Een heel leuk kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig label Giny ! Groetjes en geniet van je kopje koffie ! Ga ik ook doen :) Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi en leuk een borduurtje er op.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gedaan, dit label met daarop zo'n mooi borduurtje. Super gedaan is dit.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart geworden en leuk afgewerkt!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi label en lief het borduursel bovenaan. Heerlijke vrolijke kleuren die perfect bij het plaatje passen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!! Mijn dag begint ook altijd met koffie! Je hebt mooi de technieken allemaal weten te combineren.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi label,Giny.Prachtig geborduurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends