Herfst........Mijn DT bijdrage voor Kreatrends

 Ik vind de herfst wel een hele mooie , gezellige tijd van het jaar.
De bomen die gaan kleuren , de bladeren die gaan vallen.
Een prachtige kleurenpracht.
Paddenstoelen die de grond uitschieten.
Het enige nadeel vind ik de stormen en de regen....daar houd ik dan weer niet van.
Er zijn momenteel weer een aantal super mooie herfstmallen uit gekomen, 
en daarom dan ook deze herfstkaart.


De krans heb ik op een "muurtje " gehangen.
Deze muur in geembost met de embosfolder van Marianne Design.
hierop zit de krans welke ik in 3 kleuren heb uitgestanst.
Deze op elkaar geplakt en met de craftables punch die autumn versierd.
Op deze die zitten zoveel leuke onderdeeltjes , als je ze in verschillende kleuren uitstanst
 dan kun je er eindeloos mee variëren .
Bovenaan wat eikenblaadjes en een strik van raffia.
Ik heb alle randen beïnkt met distress inkt vintage photo.



Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben op gedaan.
Hieronder nog even alles uit de webwinkel op een rijtje en weer direct doorgelinkt.



CR1419 Craftables snijmallen branch wreath   CR1420-Craftables-Punch-Die--Autumn  PK9138 Pretty Papers Bloc Canadian Fall Marianne Design  DF3403 Embossingfolder en die bricks  LR0373 Creatables snijmal eikel met bladeren


Distressinkt Vintage Photo   6200-0222 Ink blending Tool Joy!Crafts
e

Reacties

  1. Het is een leukerd Gina!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Heel gaaf met die pompoenen en paddestoelen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie herfstkaart! Die krans zie ik steeds vaker voorbij komen en elke keer weer anders. heel leuk. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi herfsttafereeltje !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke herfstkaart!
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaarten maak je heb lekker rondgekeken op je blog
    ben ook volger geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie herfstkaart heb je gemaakt!
    Groetjes Riet xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends