Winter .....mijn DT bijdrage voor Kreatrends

Ik weet niet hoe jullie dat vinden .
Maar in de winter is het vroeg donker en vind ik het ontzettend
 gezellig ik kaarsjes en waxine lichtjes te branden.
Daarom het ik op deze winterkaart lekker veel kaarsjes verwerkt.

Ik heb achter de opening van de lantaarn een stukje mica gedaan. 
En de lantaarn verhoogd opgeplakt.
Voor de kaart heb ik gebruik gemaakt van een mal van crealies.
De tekst mal is van Craft emotions. 
2 formaten in 1 verpakking, dus kun je kiezen welke je gebruikt.
Erg handig.



De sneeuwkristallen heb ik van onderstaande Amy mal gebruikt

Hieronder alles weer op een rijtje en doorgelinkt.

 CR1424 Craftables snijmal lantern  CA3132 Plakstenen - plakparels wit Marianne Design  ADD10111 Die - Amy Design - The feeling of Christmas - Ice crystal borderCrealies Create-a-Card-no.-16 snijmal  6011-0319 Paperbloc 15x30 cm Shabby Christmas

Distressinkt Vintage Photo  

Reacties

  1. Wat een mooie sfeervolle kaart! Je moet het inderdaad in huis gezellig maken. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart sfeervol hoor met de lantaarn, hij is zo mooi
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart maar dat komt zeker ook door de kleuren! Die zijn prachtig bij elkaar. En dat vind ik ook het enige leuke aan de winter, de kaarsen en de waxinelichtjes haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk deze kaart Giny!
    Ik vind daarom de winterperiode ook altijd gezellig.
    Lekker bij de kachel en kaarsjes aan.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige en sfeervolle kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends