als een vis in het water


Vorige maand was mijn schoonvader jarig.
Hij heeft jaren een zout water aquarium gehad , dus de vissenkom van DDBD 
is daar heel geschikt voor.
Ik heb de vissenkom uit geknipt en het middelgedeelte eruit gesneden.
hierachter heb ik mica gedaan.
Van de collectables zijn er de super mooie vissen dus die passen perfect ik de kom.
Vooral de anemoon vissen zijn super want die zaten zeker
in het aquarium van mijn schoonvader.

Verder heb ik het wat opgeleukt met koraal en andere takjes,
en wat schelpen aan de buiten kant.
Hieronder kun je zien dat er mica zit.


Het kaartje was zeker een schot in de roos.
Het is jammer dat jullie zijn reactie niet konden zien.



Leuk dat je langskwam!!!


Reacties

  1. Een heel leuk en zeker een toepasselijk kaartje heb je voor je schoonvader gemaakt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en vrolijke vissenkomkaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart heb je voor je schoonvader gemaakt.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke vissenkom geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends