Early Spring ...mijn DT kaart voor Kreatrends

Wat een mooie nieuwe serie is early spring van Precious Marieke

Ik heb er deze kaart meegemaakt.
Het middengedeelte heb ik geembost met embosfolder dots
en daarna de randjes beïnkt met memento inkt in 
dezelfde kleur als de gestempelde tekst.
Ik heb voor mijn kaart minidots gebruikt maar 
als alternatief kun je de wat grotere dots van Marianne ook gebruiken.
Ik heb hem bij de producten hieronder geplaatst.


De vlindertjes zitten bij de losse bloemetjes 
maar heb ik weer bij deze kaart gebruikt.

Hieronder dus de producten weer en doorgelinkt naar de webwinkel.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze serie vinden en wat jullie ervan maken.
Laat het ons weten in een reactie en we komen bij jouw creatie kijken


Snijmal spring frame Marieke  PM10115 Snijmal  Precious Marieke - Early Spring  Flowers and Butterfly Dies3D Knipvel Precious Marieke - Early Spring - Tulips

Designfolder-Dots-Marianne-Design-DF3431  Memento Dew Drop inktkussen Bamboo Leaves MD707
W

Reacties

  1. Schitterende kaart! Heel mooi gemaakt en gave mal rondom Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Giny!
    Leuk idee om de binnenkant met een embossing folder te doen.
    Dat geeft net dat beetje meer aan de kaart!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stans op je kaartje, prachtig gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends