Follow your dreams .....mijn DT bijdrage voor Kreatrends

Voor mijn kaart heb ik deze keer de prachtige bloesem mal van Marainne gebruikt.
Ik combinatie met het mooie papier uit het pretty paperbloc.


Om de bloesemtak mooi uit te laten komen heb ik de kaart lekker rustig gehouden.
Een leuke veelzijdige mal die je eigenlijk overal wel bij kan gebruiken.
Ik heb alle randen van het papier beïnkt met distress ink en
de witte bloesem een beetje roze aangestipt.
Een vogeltje met een wiebeloogje bovenop het tekstblokje gedaan.
Nu is het net alsof hij daar zijn nestje heeft gemaakt.

De bloesemtak

Het vogeltje op het nestje

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven.
Hieronder nog even alle materialen op een rijtje en 
doorgelinkt zoals jullie gewend zijn.




LR0512 Creatables snijmallen Petra's apple blossomPK9152 Pretty Papers Bloc Herbs & leavesCS0989 Clear Stamp dreamcatcher sentiments   12219-1932 Wiebel  ogen 8 mm
Memento Dew Drop inktkussen Angel Pink MD404 Memento Dew Drop inktkussen Rich Cocoa MD800Distressinkt Vintage Photo  

Bedankt voor je bezoekje.


Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends