Werk in uitvoering....mijn DT bijdrage voor Kreatrends

Vandaag weer een kaartje van mij.
Als je op de beurs geweest bent heb je hem vast al in het echt gezien.

Deze keer een stoere kaart met mallen uit de serie daily transport van Amy Design.

Als eerste heb ik het grijze gedeelte uitgestanst en geembost.
Daarna uit de mal genomen en ingewreven met Gilding wax.
Als je een beetje op je vingertoppen doet en dit een beetje uitwrijft op een reststukje karton.
Dan heb je het nog licht op je vinger zitten.
Dit wrijf je over het geembostte gedeelte heen, is je vinger "leeg"dan ga je even over hetgene wat op het reststukje zit zodat je weer wat op je vinger hebt.
Dit herhaal je net zolang totdat je heb goed vindt.
Daarna neem je een tissue en wrijf je het licht uit zodat het iets gaat glimmen.
Probeer het maar eerst op een proefstukje.
Je zult zien dat het makkelijk gaat.En het effect is super!!!

Voor de tekst heb ik een tekst op internet gezocht.
Die in verschillende groottes op een a4 uitgeprint.
En gekeken welke er het mooiste bijpaste.




Voor de basiskaart heb ik een dutchdoobadoomal gebruikt.
Deze heb ik zoals je op de foto kunt zien iets over de vouwrand gelegd zodat je 
een dubbele kaart krijgt.

De binnenkant van de grijze kaart heb ik nagetekend op de basiskaart .
Even kijken of hij goed in het midden zit.
Daarna uitgesneden.
En met het opbouwen krijg je een mooie doorkijk.
Waar je zoals ik gedaan heb een vrachtauto kunt plakken.



Met deze leuke mallen is het toch een feestje om stoere jongens kaarten te maken.
Hieronder alle materialen op een rijtje.


Snijmal Amy Design Brick in the Wall - Daily TransportSnijmallen Amy Design Construction Vehicles - Daily TransportGilding Wax - Bronze COOSA Crafts  

 DF3417 Desingfolder + Die Cross Stitching

Reacties

  1. Wat een super mooie en stoere kaart! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan zo.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave stoeren mannenkaart...hou ervan!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eindelijk kan ik een reactie achterlaten hoewel ik wel eerst door Aldi gefeliciteerd werd, dat ik geselecteerd was om een bon van 500 euro te winnen.....gelukkig vond ik het reactievak terug. Je kaart is heel leuk! Echt een doorkijkje, enig!
    Mooie vorm van kaart ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker een leuk en stoer model geworden Gina. Dat heb je super leuk gedaan. Vooral die achtergrond vind ik erg mooi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends