Een zoon.......Mijn DT bijdrage voor KREATRENDS


Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de leuke nieuwe baby mallen van Marianne Design.
En een DDBD mal

En dit is uiteindelijk mijn creatie geworden.
Ik heb de DDBDmal uitgetekend op wit cardstock en dit uitgeknipt.
Ik heb dessinpapier van het pretty paperbloc uitgetekend in de kleurtjes 
die ik wilde gebruiken en ook uitgeknipt.
Voor de zijkanten heb ik dit 2x gedaan, voor de binnen en de buitenkant zoals je kunt zien.
Ik heb het plaatje van het funny knipvel met een cirkel uitgesneden en
 hieronder van dessinpapier een vierkant.







Voor de tekst heb ik de We R Memorykeepers punch gebruikt.
Hiermee kun je elke gewenste tekst maken.
Zo ontzettend leuk en erg handig.
Na het uitponsen van de tekst heb ik er een stukje
 blauw cardstock ondergedaan wat iets groter is.
Ik heb van Noor een rand 3x uitgestanst in wit en 2 daarvan heb ik onder het blauwe geplakt.
De andere langs de bovenrand.
Je kunt hier natuurlijk ook een andere rand voor gebruiken....bijvoorbeeld een hartjes rand.

OP de voorkant heb ik ook tekst geponst en deze verhoogd opgeplakt en
 hieronder de stekertjes gedaan.
Verder heb ik nog een stuk oraganza lint rondom gedaan zodat je hem vast kun maken.
Zoals op de foto.
En binnenin een strikje op de stekertjes.



Daarna heb ik een aantal babyflesjes uitgestanst en in elkaar "gebouwd".
Deze heb ik zoals je kunt zien bij elkaar gelegd en 1 flesje verhoogd opgeplakt.

De kleine stekers met love ook 2 x uitgestanst.
Ook voor de binnen en de buitenkant.
en daarna nog op contrasterende kleur nagetekend en uitgeknipt.
Daarna op elkaar geplakt.




Ik heb met veel plezier dit voorbeeld gemaakt en hoop jullie een idee te hebben gegeven.
Hieronder zet ik alle materialen weer op een rijtje en doorgelinkt nar de webwinkel.



470.713.330 Dutch Doobadoo Dutch Card Art drieluik Cirkel A4  LR0575 Creatables snijmal Baby BottleLR0573 Creatables snijmallen Heart pins (set of 2)  PB7055 Pretty Papers Eline's Sweet dreams


VK9574 Knipvel  Ilse's Funny's - BabyWe R Memory Keepers word punch boardMemento Dew Drop inktkussen Summer Sky MD604CA3132 Plakstenen - plakparels wit Marianne Design

6002-0934 Joy!crafts snijmal Ornamentrand Flashik heb een andere gebruikt maar deze rand is ook erg mooi erbij


 Bedankt voor je bezoekje en wie weet tot een volgende creatie!!!

Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends