Boeketje bloemen.

 Vandaag een easel kaartje.
Het plaatje wat ik heb gebruikt komt uit een blokje met allemaal bloemenplaatjes wat ik ooit eens bij de action heb gekocht.
De cirkel is uitgesneden met een stans van nellie snellen multi frame dies.
maar dan van de eerste serie , dus al een wat oudere mal.
Doordat deze mal boogjes heeft gaf dat een mooie uitdaging om het om te gaan haken .
Om elk boogje heb ik ongeveer 9 stokjes gehaakt met rose verloop haakkatoen.
Het principe van een easelkaart is simpel.
Je neemt een dubbele kaart hiervan vouw je 1 kant naar binnen dubbel.
Op de onderkant bevestig je in mijn geval 2 splitpennetjes zodat de kaart erachter blijft steunen.Ik heb deze door het witte papier gestoken zodat ze mooi zijn weggewerkt.
Het borduurpatroontje wat ik heb gebruikt komt uit het boekje mini borduursels en meer
  van Jenine Siemerink.


Het witte papier heb ik bewerkt met een creatable LR0201 van Marianne Design.

Verder heb ik de zijkant versierd met 2 soorten roosjes en de steeltjes van de roosjes heb ik om een sateprikker gedraaid zodat je een krulvorm krijgt.

Mocht je zelf ook aan de slag willen dan kun je eventueel voor papier en bloemen in de webwinkel van kreatrends kijken.
Als je op de gekleurde tekst gaat staan en je klikt er op wordt je gelijk naar het product in de webwinkel doorgelinkt.

Ik hoop je weer een idee te hebben gegeven .
Heb je nog vragen laat het me weten.

groetjesssss......

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Fadengrafik-Challenge
De kraaltjes glitteren!

Reacties

  1. Wat heb je dit mooi gedaan. En geborduurd, en gehaakt! Super!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Giny wat heb je een ontzettend mooie kaart gemaakt,
    ik vind hem helemaal schitterend, maar ik ben dan
    ook weg van haakwerk op kaartjes, toppertje !

    Bedankt voor je reacties op mijn blog, dat vind ik
    nou eens leuk ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Giny,
    Via mijn moedersblog ben ik bij jouw terecht gekomen. Wat maak je schitterende kaarten! Ben gelijk je volger geworden, ik borduur ook heel graag en wil in de toekomst ook van je prachtige creaties genieten. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een schitterende easelkaart gemaakt Giny, dank je wel voor het meedoen met de challenge van de Fadengrafik, nu maar duimen dat deze prachtige geborduurde kaart random uitgekozen wordt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart is dit geworden.
    Succes en bedankt voor je deelname aan de fadengrafik challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh! Ist das eine wunderschöne Karte! Sie gefällt mir sehr gut. Vielen Dank für deine TEilnahme an der Fadengrafikchallenge
    lg Nadja

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends