Uitnodiging

Voor het blog van Kreatrends heb ik deze uitnodiging gemaakt.
Het blog staat deze maand in het teken van Koningsdag.
Lintjesregen of koninginnedag net hoe je het noemen wilt.
De hele maand staat er iedere dag iets anders op het blog, dus blijf ons volgen!!!
Vandaag een uitnodiging  voor 30 April.
Om een lekker kopje koffie/thee te komen drinken en natuurlijk mag een oranje gebakje niet ontbreken!!
Ik heb voor deze kaart 2 dubbele kaarten van 13 cm x 13 cm gebruikt.
1x een rode en 1x een blauwe kaart.
Als je de kaart open neerlegt dan heb ik de rode kaart vanuit het midden naar links beneden schuin weggesneden en de blauwe van het midden naar  rechts beneden .
Je plakt de achterkanten op elkaar en de schuine kanten over elkaar heen.Daarbovenop in dit geval een witte strook met rood wit blauw lint erover heen.
Links en rechts een kroontje met de  letters W van Willen en de M van Maxima
Het kaartje wat er in en uit schuift heb ik van wit karton van 11,5 cm x 11,5 cm.Hierachter heb ik een randje achtergrondpapier geplakt
Hierop heb ik de tekst "Uitnodiging" geborduurd met oranje en een oranje lintje erop geplakt.
Mooie oranje bloem op een swirl van Noor! erop en een strass steentje in de vorm van een kroontje.


hier de kaartjes naast elkaar


de bloem

De spulletjes die je in de webwinkel kunt vinden zijn:

Ik ben benieuwd wat je er van vind, laat gerust een reactie achter ik lees hem graag.


Tot snel !!!

Reacties

  1. Super om zo'n uitnodiging te krijgen!!
    Groetjes van,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt leuk zo een kaartje

    groetjes grƩ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Is effe fietse, maar met zo'n mooie uitnodiging kom ik graag een bakkie bij je halen! Heel leuk gedaan!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt, lekker vrolijke kaart, en leuk met
    die label erin, toppie ☺

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends