tekst

Hoi ,Welkom op mijn blog.Leuk dat je me gevonden hebt.Op mijn blog vind je wenskaarten en andere freubels . Wordt mijn volger zodat ook bij jouw kan komen kijken.En natuurlijk ook jouw volger worden.Zo kunnen elkaar inspireren.Veel plezier op mijn blog!!!

Volgers

zondag 1 december 2013

Toet toet

Van de week heb ik dit kaartje gemaakt voor een jarige vriend.
Gek op auto's dus wel toepasselijk dacht ik.
En zo heb je toch weer een mannenkaart.

Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de snijmallen

Noor! snijmal zakhorloge.



 De tekst heb ik geëmbost met een wat oudere mal.

 Alle geëmboste delen heb ik beinkt met distress inkt vintage foto
Ook de randen van het papier heb ik hiermee beïnkt.
Hier en daar een strassparel 
2 strass steentjes op de plek van de koplampen.
En een touwtje om het wat stoerder te maken.
Het achtergrond papier heb ik bij de boekenvoordeel gekocht.
Het cardstock en de andere producten zijn te koop bij Kreatrends.
Klik je op de gekleurde linken ,dan kom je bij het betreffende product terecht!!
Heb je nog vragen , dan hoor ik ze graag!


Groetjes en tot de volgende creatie!!!





9 opmerkingen:

Margreet zei

Superstoere mannenkaart Giny....leuke mallen en mooie kleurencombi!

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart Giny, supermooi.
Liefs van Anita

KarinsArtScrap zei

wat een mooie kaart Giny.

gr karin

Erica ♥ zei

Het is je weer goed gelukt een mooie mannen kaart te maken !
Gezellige (knutsel) zondagavond nog ☺
Liefs van Erica ☼

Wilma zei

Een echte STOERE mannenkaart Giny.
Liefs Wilma ☺☺☺

Henriëtte zei

Broem broem....wat een mooie mannenkaart heb je gemaakt Giny. Prachtige kleuren ook.

groetjes Henriëtte

Lenie zei

wat een schitterende kaart, mooie kleuren ook.
groeten Lenie

Aleida zei

Mooie mannenkaart, Giny! Leuk dat je ook die oude embossingmal weer gebruikt hebt.
groetjes,

Renate zei

Super leuk gemaakt! De kleurencombi is heel mooi. Een stoere mannenkaart voor een echte auto liefhebber. Top!

-xies- Renate.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...