Sarah Kay zet de bloemetjes buiten.


Heerlijk he , als je dit zo ziet,.
Dan mag het van mij wel weer richting de lente/ zomer gaan hoor.
Lekker buiten , zonder jas.....
hmmmm, nog maar even wachten.
Eerst de kerst , oud en  nieuw, en mijn verjaardag.
Maar oke , dit kaartje is een kaartje wat er al lag en moest nog worden afgemaakt.

Ik vind de plaatjes van Sarah Kay altijd erg mooi van kleur.
En uiteraard heb ik hier weer wat bij geborduurd.
Het borduurpatroontje komt uit het hobbytopperboekje
 ....kleine borduursels en meer van Jenine Siemerink.
Op zich is het een eenvoudige kaart en niet moeilijk te maken.
Maar wel weer heel leuk om te doen.
Het is zo leuk om alles in de kleuren bij elkaar te zoeken!


Ik heb weer geprobeerd om de kleuren uit het plaatje terug te laten komen in het borduursel.


Een mooi bloemetje met een splitpen erdoor en wat takjes eronder .

En voila.......een kaartje klaar.

Ik ga weer verder met een nieuwe creatie.
Leuk dat je even langs kwam en kwam kijken naar mijn creatie.

Tot gauw!!!!





Reacties

  1. En hoppa, weer 1 af, wat gaan we lekker he ;pp
    Dit is ook weer een schatje!!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi weer. Wat een heerlijk zoet kaartje Giny, je proeft de lente al bijna.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww helemaal super, en de kleuren ook !
    Een fijn en gezellig (knutsel) weekend gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal mee eens. Laat maar komen met de lente en de zomer. Je kaartje brengt ons in ieder geval wel al een voorjaars sfeertje. Lekker zoet kaartje. Leuk!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Giny, wat een prachtige kaart is het geworden zeg...super zoals je alles bij elkaar hebt gezocht. top...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gedaan, Giny! Mooie vrolijke kleuren.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends