Herfst herfst , wat heb je te koop.... Mijn DT bijdrage voor Kreatrends

Duizend kilo bladeren op een hoop.
Ja, wie kent dat liedje niet....
Ik heb voor deze keer een herfstkaartje gemaakt,
Met die mooie Marianne mal, de open starfold.
Deze mal kun je op verschillende manieren gebruiken.
Ik heb er voor gekozene om hem 2x te stansen met de buitenrand erom heen.
Deze 2 plak je op elkaar en je beïnkt dan de randjes.
En dit geheel plak je weer op je kaart met achtergrond papier,
Hierin heb ik een plaatje met 3d gedaan van Yvonne creations.
De randjes heb ik met behulp van een grote satéprikker omgekruld.


Verder heb ik de kaart versierd met allerlei herfst dingen.
Hieronder  alles weer op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.
Ik ben benieuwd naar jullie creaties met deze mal.

Groetjes Giny

CR1423 snijmal open sterCR1422 Craftables spiderweb  LR0437 Creatables stencil Petra's twigs set Marianne Design  Knipvel - Yvonne Creations - Autumn Colors - Mushrooms Houses

CDDSOK03 Card Deco - Designer Sheets - Autumn Colors-Oker-  CDDSRD003 Card Deco Designer Sheets Autumn Colors rood  Distressinkt Vintage Photo

Reacties

  1. Leuk idee om 2 opengewerkte sterren op mekaar te verwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart! Ik vind dat zo mooi zo'n opengewerkte ster, alleen vraag ik me af hoe mooi het nog is als ie met de post verstuurd wordt.... groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele gave kaart! Mooi gemaakt en lief plaatje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk kaartje! ik ken de techniek van deze kaart wel maar maak dan zelf de inkepingen. Handig dat er nu een mal van is!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie herfstkaart,Gina.Mooie mal in het midden.Het plaatje past er superleuk in.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig kaartje is het geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends