Herfstdoosje...mijn DT bijdrage voor Kreatrends

Vandaag dit leuke doosje van Dutch doobadoo..


Om nog heel even in de herfst sfeer te blijven,

Ik heb in het uitgesneden gedeelte mica gedaan,
hierop heb ik vliegjes geplakt
Er omheen spinnetjes en spinnewebjes.

Ik dit doosje kun je allerlei herfst dingetjes bewaren of je kunt er
wat te snoepen in doen en dan kado geven.
Kortom weer een super leuke mal waar je weer veel mee kunt doen.

Ik ben benieuw naar jullie creaties met deze mal.

Hieronder weer even alles op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.



470.713.041 Dutch Box Art Window A4LR0373 Creatables snijmal eikel met bladeren  CR1422 Craftables spiderweb  CR1383Craftables stencil punch die spiders and bugs  


CDDSMG03 Card Deco - Designer Sheets - Autumn Colors-Mosgroen   Distressinkt Black Soot  



Reacties

  1. Hij ziet er super uit! Het lijkt nu ook op herfst buiten ;-))
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt Giny. Ik heb een poosje geleden ook zo'n doosjes gemaakt op een workshop.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig dit DDBD doosjes Giny, en ook hele mooie accentjes erop gemaakt...
    KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt!!!
    Met een paar Halloween treats erin, kan het ook nog prima door als Halloween creatie. De spinnetjes maken het een beetje creepy. Maar dat mag ook wel.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends