Grote dromen....DT bijdrage voor Kreatrends


Ik heb met de leuke DDBD mal een soort kijkdoos gemaakt.
En hier heb ik de super leuke elfenhuisjes met elfjes voor gebruikt

De tekst op het label zegt het al "grote dromen beginnen klein"
De elfjes hebben hele grote dromen .
Zij willen wel een heel dorp met allerlei huisjes en elfenvriendjes en vriendinnetjes.
Maar ze moeten eerst klein opstarten zodat ze uit kunnen breiden.


Wat is het leuk om zo'n "kijkdoosje"op te bouwen.
Je kunt er zoveel bij en omheen doen.
Ik heb b.v. de grasrandjes op elkaar gedaan met 3d foam.
dit heb ik 2x gedaan 1x direct achter de opening en 1x op de achterwand.


Zoals je ziet heb ik tussen de voorste rand een elfje geplakt.


Bij dit huisje hierboven heb ik  een trappetje gedaan maar je zou 
de stans ook als hekje kunnen gebruiken.


Even nog een onder aanzicht om te laten zien dat er op de achterwand ook klimop zit.
Ik heb ook 2 bomen gebruikt links en rechts , waarvan ik wat heb afgesneden 
zodat ze in het "doosje "passen.


Gebruikte materialen uit de webwinkel zijn:

470.713.703 Dutch Doobadoo Fold Card Art ticket with frameLR0579 Creatables snijmallen Fairy flower houseLR0580 Creatables snijmallen Fairy tale house CR1355 Craftables snijmallen Grass  
 PB7045 Pretty Papers bloc Fresh FlowersCS1019 Clearstamps Droom teksten NL6200-0222 Ink blending Tool Joy!Crafts
Distressinkt Vintage Photo   Distress ink pad Twisted CitronDistress inktpad Barn DoorSTB002 Stamping Buddy Pro





Reacties

  1. Wat een superleuke kijkdoos kaart!
    Wat een leuk idee om z'n elfendorpje op te bouwen.
    Je kunt er van alles bij bedenken.
    Leuk hoor!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends