Veel geluk

Allereerst bedankt voor de leuke reacties op de vorige posts.
En welkom nieuwe volgers.
Ik zag dat er weer een paar nieuwe bij zijn.




Wat is dat een supergave mal die borduurmal.
Het duurde even voor ik hem had , hihihi, ik greep er steeds naast.
Maar wat kun je daar fijn mee borduren.
Bij deze kaart heb ik gekozen voor een lieveheersbeestje.


Patroontje heb ik van pinterest gehaald.
Een lieveheersbeestje brengt geluk zeggen ze.
Dus daar dan ook de kaart maar op gebaseerd.



Er zullen vast nog meer kaartjes volgen met deze mal......


Reacties

  1. Oooo wat een leuke kaart Gina!
    Alles zo perfect mooi passend met al die lieveheersbeestjes,super!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ,wat een mooie kaart Ging.
    Mooi al die lieveheersbeestjes.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk dat geborduurde lieveheersbeestje en dat het ook weer terugkomt in de rand. super mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief met al die leuke lieveheersbeestjes Giny. De kleurencombinatie is ook top vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooie kaart Giny!
    Leuk al die lieveheersbeestjes op de bovenkant en dan nog die mooie geborduurde erop.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja heel leuk! Het lijkt me een leuke werkje voor op vakantie. Net als digi's kleuren. Dan kun je daarna lekker kaartjes ermee maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends