Dream on.... mijn DT bijdrage voor Kreatrends

Wat is dat een leuke serie  de grunge serie van Studio Light.
Ik ben met deze dream on met vlinder clearstamp in de weer geweest.
Maar eerst heb ik  een stuk wit cardstock met behulp van een grunge mask beïnkt.
Het witte cardstock is 20 cm x 10 cm.
Dus dit keer een lekker grote kaart.


Dit heb ik gedaan met blauw en geel.
Maar kan natuurlijk ook in andere kleurtjes.
kijk maar eens in de webwinkel.
Klik maar eens op de link dan kom je direct bij de stempel inkten.

Daarna heb ik de stempel met zwart op de kaart gestempeld .
Verder heb ik de vlinders beiden nog een keer gestempeld maar nu  met versamark.
Hier overheen embospoeder in bijpassend kleurtje en dit met de heattool verhit.
Achter de vlindertjes een meeldraadje als voelsprietjes en een stukje foamtape,
 zodat de vlinder iets hoger ligt.


De foamtape heb ik alleen in het midden gedaan 

en de vleugels wat omhoog gevouwen
Jammer genoeg is dat niet zo duidelijk te zien op de foto😏



Misschien heb je weer een ideetje opgedaan.
Leuk dat je langs kwam .

Hieronder alles uit de webwinkel nog even op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel


STAMPSL360 Clear Stamp Grunge Collection 2.0, nr.360MASKSL17 - Mask Stencil Grunge Collection 2.0, nr.17  Versafine stempelinkt onyx black  
 Memento Dew Drop inktkussen Dandelion MD100  PMA4012000E heat tool pink eur..jpg  26.4339 Meeldraden- pearl White

Memento inkt Bahama Blue


Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends