Het forever friends beertje blijft eenfavorietje hoor, je hebt er ook prachtigekaartjes mee gemaakt, leuk met dat borduurtje.Het formaat is ook leuk :)Gezellige dagen, grtjs Erica ☼
super leuk gedaanzijn ook mijn faforietjes groetjes gré
Wat een snoezige kaartjes, een schattig beertje en schitterend borduurwerk! Heel mooi.groetjes,
Ik heb mijn kaartje ook ontvangen van je.. hartstikke bedankt!!het is een schatjegroetjesAnita
ze zijn erg mooi !
Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.Ik vind ze erg leuk om te lezen.En doe dat ook met veel plezier.Groetjessss
Het forever friends beertje blijft een
BeantwoordenVerwijderenfavorietje hoor, je hebt er ook prachtige
kaartjes mee gemaakt, leuk met dat borduurtje.
Het formaat is ook leuk :)
Gezellige dagen, grtjs Erica ☼
super leuk gedaan
BeantwoordenVerwijderenzijn ook mijn faforietjes
groetjes gré
Wat een snoezige kaartjes, een schattig beertje en schitterend borduurwerk! Heel mooi.
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Ik heb mijn kaartje ook ontvangen van je.. hartstikke bedankt!!
BeantwoordenVerwijderenhet is een schatje
groetjes
Anita
ze zijn erg mooi !
BeantwoordenVerwijderen