Koffietijd!!!!


Vandaag heb ik weer een kaartje gemaakt voor KREATRENDS.
Dit keer een easelkaart.
Dit is een vierkante kaart waarvan een helft is teruggevouwen 
en daartegenaan is weer een ander kaartje geplakt.
Op deze kaart heb ik een aantal verschillende stencils van Noor! gebruikt.
Het bruine gedeelte waar de vlinder op zit is geƫmbost met de embosfolder swiss dots.
Het gedeelte wat gevouwen is steunt achter de roosjes, zodat 
het mooi recht blijft staan.


    






                                                   
De materialen die ik gebruikt heb zijn te koop in de webwinkel van Kreatrends
gebruikte materialen:

Verder heb ik nog gebruikt:
Nestabillities scalloped circle
Embosfolder swiss dots
Roosjes
Plakparels gebroken wit
papieren bloemetjes e-line

Ik hoop dat je het weer leuk vond en zin krijgt om ook een kaartje te gaan maken.
In de webwinkel is nog veel meer te koop!!!
Heb je nog vragen over mijn kaartje , laat het me weten.

Groetjes Giny

Reacties

  1. Wat een elegant pronkstuk, Giny....prachtig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elegante kaart, Giny. Ik ben niet zo gek op de stansjes van de tas en de koffiekan maar ik vind ze hier wel super leuk gebruikt.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart !!
    Groetjes van,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Giny, prachtig gedaan.Hele mooie kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt,
    leuke details, en mooie kleuren :)

    Fijne knutselweek nog gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk kaartje, ben dol op mijn ochtend-koffie! Mooi gemaakt.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt!
    Ik zag je link bij hobby maatjes en dacht eens even kijken.
    Meteen volger geworden.

    Kom je ook bij mij kijken?
    http://5wondertjes.blogspot.com

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends