LIEF of ...... 100% LIEF

De plaatjes van Eline Pellinkhof zijn in ieder geval wel heeeeeel erg lief.
Waar ik voor vandaag het kaartje mee heb gemaakt voor het blog van Kreatrends

Het is een iets grotere kaart als anders.
De maat is dubbelgevouwen 15,2 cm x 15,2 cm.
Dit is dus de basiskaart en daar heb ik groen kaartkarton voor gebruikt. 
Hier bovenop heb ik een wit vierkant geplakt van 14,7 cm x 14,7 cm.
Daarop weer een vierkant dessinpapier van 14,2 cm x 14,2 cm.
De groene rand op de kaart was 14,2 cm x 6 cm en deze heb ik aan 1 rand geponst
 met een randpons zodat je een kanten effect krijgt.
Op de rand heb ik een geel lint geplakt en daarop een dun wit lintje.


Van hetzelfde gele lint heb ik een strik gemaakt en hierop heb ik met een groen splitpennetje , 
2 mini labels bevestigd.
Dit zijn nieuwe labeltjes van Joy!
En ze zijn zo leuk om te verwerken.
Verder heb in van Nellie Snellen de nieuwe multiframe eastern gebruikt.
Hier heb ik de buitenste 2 gebruikt , zodat je een groet en  een wat kleinere hebt.
De iets kleiner heb ik bewerkt met de embossfolder swiss dots.
Ook heb ik in de hoek een mal van Noor! gebruikt waar een klein stukje
 is afgeknipt(de lelie) .



Voor de bloem linksonder heb ik de bloemen mal van Noor! gebruikt.
En witte filterzakjes
Ik heb  de 2 kleinste mallen gebruikt en de bloemen 2 x uitgestanst.
Het midden beinkt met distress inkt ,ik heb crushed olive gebruikt, vochtig gemaakt, 
dan loopt de inkt een beetje uit,
bloemetjes op elkaar gelegd , splitpennetje erdoor .
Blaadjes bij elkaar kreuken en laten drogen.
Als het droog is , voorzichtig uit elkaar halen en een beetje vormen als bloemetje.
Onder het bloemetje wat groene bloemblaadjes geplakt.

Tot slot heb ik er nog een klein vlindertje op geplakt en wat 
houten bloemetjes met een groen mini knoopje erop.
De tekst 100% lief heb ik gestempeld met versafine zwart.
Op een label van Marianne design.
De randen van alle lagen kaartkarton heb ik bewerkt met distressinkt - bundeld sage.


Ik vond het weer een erg leuke kaart om te maken en hoop dat ik jullie wat het kunnen inspireren met dit warme weer!!!
Uiteraard kun de de meeste producten in de webwinkel vinden.
Ik zal alles wat ik heb gebruikt hieronder nog even op een rijtje zetten.
Door op de gekleurde linken te klikken kom je direct bij het betreffende product in de webwinkel terecht.
Wil je zelf lekker neuzen in de webwinkel klik dan HIER



Veel plezier met het uitzoeken en maken.
Heb je nog vakantie, geniet van het mooie weer!

O, ja , een reactie achterlaten is natuurlijk erg leuk.
Ik lees ze altijd  met veel plezier!!!!
Groetjes en tot de volgende creatie
Giny

Reacties

  1. wat een schattig kaartje in de kleur geel, mooie bloemen ook gemaakt.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Giny, ik noem het 100% lief!! Geweldig leuk kaartje in dit zonnige geel! Het is zo'n schattig kaartje geworden waar heel veel op valt te ontdekken, erg mooi gemaakt!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, lief, mooi, schattig dus gewoon...............SUPER!!!

    liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige kaart gemaakt Giny, leuk ook in het geel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Giny,
    Wat maak jij een prachtige kaarten! Heb op je blog gekeken en ben je volger geworden.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends