Lente Boeket

Deze keer een lente boeket.
Met dit heerlijke weer komen alle bloemen buiten weer tot bloei.
En dat is zo een vrolijk gezicht met al die mooie kleuren.
En daar vond ik dit plaatje wel heel goed bij passen.


En ....hoe kan het ook anders , hier heb ik weer bij geborduurd.
De kaart is dubbel gevouwen 14 cm x 14 cm.
De gele is 13,5 cm x 13,5 cm en de ecru 13 cm x 13 cm.
Ik heb een kleine embos folder met de swissdots.
Die zat ooit een bij het tijdschrift "creativity"
Bij deze kaart heb ik die dus in het midden gebruikt, 
zodat je een baan met stipjes krijgt.
Het borduurpatroon is komt uit hobbydol 44.... Stijlvolle bloemenkaarten.

Door de kleurtjes krijg je toch echt zin in het warmere weer!!!

Fijne dag nog vandaag.
En leuk dat je weer langs bent geweest.

Groetjes Giny


Reacties

  1. Wat een prachtige bloemenkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super vrolijke kaart met al die kleurtjes ☺
    Gezellige en fijne nieuwe week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke voorjaarskleuren heb je op deze kaart gebruikt. Weer prachtig geborduurd, je plaatje past er ook perfect bij.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Giny, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends