Love is in the air.....


Kijk eens hoe verliefd deze uiltjes zijn !!!!
En er zijn behalve deze leuke uiltjes knipvellen ook ontzettend leuke hartjes mallen te koop.
Neem maar een een kijkje in de webwinkel van KREATRENDS
daar staan zoveel leuke producten.
Ik heb onderaan de mallen die ik gebruikt heb , direct doorgelinkt.
Uit Hobbydol 86 komt het borduurpatroontje.
Zoals je ziet een lekkere mix van allerlei hartjes.





Ik heb weer met veel hobbyplezier dit kaartje gemaakt.
Heb je nog vragen dan hoor ik ze graag.

6002/0253 Sending Love - Joy! Snijmal rand met hartjes    6002/0343 Joy! snijmal Bille's hearts  COL1307 Collectables snijmal + stempel Candy Hearts GB

Groetjes Giny


Reacties

  1. Een schatje van een kaart Giny.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel schattig gedaan Giny...lieve uiltjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk nou toch wat een leukerd. Super scheetig kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Giny, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends