Believe in the magic.......

Believe in the magic of Christmas...........

Deze kerstkaart heb ik gemaakt voor het blog van Kreatrends.
Er staan weer mooie nieuwe kerstmallen in de webwinkel.
Dus  een plezier om daar iets moois mee te maken.

Mijn kaart is wat groter als anders.Hij is 14,8 cm x 14,8 cm.
Het is dus een dubbelgevouwen vierkante kaart.
Hierop zit een wit vierkant van 14 cm x 14 cm , deze heb ik bewerkt met
 de embosfolder swis dots.
De zijkanten van het wit heb ik bewerkt met distress inkt.
Ik heb de mooie ronde mal met sterren uitgestanst uit groen en uit wit.
De groene heb ik doormidden gesneden en achter de witte geplakt.
Omdat er ook een los hoekje bij de mal zit kon ik die mooi op het open stukje plakken.
Zoals je hieronder ziet.

Toen het witte karton nog in de mal zat heb ik deze ook bewerkt met distress inkt.
Alleen de randjes licht aanzetten.
Dit heb ik op de kaart geplakt.

De mal bestaat uit 3 delen en het derde deel, wat op een bloem lijkt ,
 heb ik ook uit wit gesneden en ook weer licht aangezet met distress inkt.
Daarna heb ik de " bloem" op groen gelegd en met potlood om getrokken en uitgeknipt.
Zodat je een heel subtiel groen randje krijgt.
Tekst erop stempelen, strik en splitpen erop en 
verhoogd opplakken met foam blokjes



Rechts onderin heb ik nog wat roosjes geplakt met 2 takjes erbij.
Deze zijn er in links en rechts, dus mooi in spiegelbeeld.
Het plaatje met het snoesje heb ik ook heel licht aangezet met distress inkt.
En voor de cirkel eronder heb ik gebruik gemaakt van de orbis cirkelsnijder.
Hierop staan de cirkels per millimeter aangegeven ,
 ideaal om een passend cirkeltje uit te snijden!!!!!
Het groene zorgt ook hier weer voor een subtiel randje. 


Dan heb ik in de grote cirkel nog wat sterretjes geplakt die ik heb uitgeponst!


Ik heb weer met plezier deze kaart voor jullie gemaakt.

Hieronder heb ik alles nog even op een rijtje gezet en direct doorgelinkt naar de webwinkel.


656649 Texture Fades - Dot-Matrix & Gridlock
Deze faded dots zijn een mooi alternatief voor de swissdots!





6002/0361 Snijmal Noor! 6 punt met randje  6002/0258 Noor! D. Snij- en embossingmal ovaal (4)  6410/0114 Noor! clear stempel kerst ENG  HM0064 A4 toppervel Snoesjes Celebrating ChristmasDistress inkt kussen Milled Lavender  Ink blending tool
 Orbis Cirkelsnijder  Foam pads 1 mm dik  21432-006 Picture Punch mini star  Snow deco papier

Creatieve groetjes Giny

Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends