Stoere mannen

Wat een leuke reacties op mijn vorige post, bedankt!!

Welkom Janneke en Judith.
Leuk dat jullie me ook gaan volgen.
Veel kijk plezier.



En weer een verjaardagkaart met de happy birthday mal van Noor.




Bij deze kaart heb ik hem uit 2 kleuren gestanst, 
zodat je een beetje schaduw effect krijgt
Voor deze creatie heb ik wat vierkantjes uitgesneden
en een strook, waar ik een soort pijl van heb gemaakt.
En dan een beetje spelen met het achtergrondpapier 
en de plekken waar je de vierkantjes wil hebben.
Op de vierkantjes heb ik 2 stoere mannen geplakt.
gestanst met mallen van Marianne Design.
Mannenkaarten zijn altijd wat lastiger.
Maar met deze mallen komen de ideeën vanzelf!!


LR0289 Creatables snij- embossingmal Silhouette Man

Het achtergrondpapier komt uit een blokje wat ik bij boekenvoordeel heb gekocht.
Het opstaande geëmboste gedeelte heb ik met een wit potlood een beetje gekleurd.
Wat plakparels en een strikje met twine .
Twine Spool Green
en ....je hebt een mannenkaart




Misschien heb je weer wat inspiratie opgedaan voor een mannenkaart.
Succes en leuk dat je langs geweest bent.

Groetjes Giny

Reacties

  1. Lekker stoer, leuk met deze kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoere mannenkaart is dit zeg super leuk gedaan!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'm impressed Giny...wat een supergave kaart is dit! Ik ga hem pinnen en zal hem zeker als inspiratie gebruiken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoere mannenkaart heb je gemaakt. Bij mij blijven dit soort achtergrond papiertjes altijd liggen. Je hebt me geinspireerd ga ook proberen er mannenkaarten van te maken.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Giny,
    even op mijn gemak al jou kaartjes bewonderd die ik al gemist had
    super mooi gemaakt allemaal !!
    heel mooi
    fijne avond
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Giny, mooie kleurencombinatie ook.
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends