Welkom en Nieuwe woning.

Hoi lieve volgers.
Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn  vorige blogposten.
Het is iedere keer weer genieten.


Ik mag weer 3 nieuwe volgers welkom heten.
Welkom Sabine Sprenkeler, Martine en Ilonka.
Ik wens jullie veel plezier op mijn blog.
En dat we elkaar kunnen blijven inspireren.


En dan voor vandaag een verhuiskaartje.

Ergens vorig jaar kon je bij de action van die plastic vorm mallen kopen.
Daar heb ik dit verhuiskaartje mee gemaakt.Ik heb de mal op oranje cardstock uitgetekend en daarna een stap kleiner op lichtbeige cardstock.
En daarna nog een stapje kleiner op dessinpapier.
Daarna heb ik ze allemaal uitgeknipt en alle randen beinkt met distress inkt.
Ook het dessinpapier komt uit een blokje wat ik ooit bij de action heb gekocht.



Ik vond het leuk om hier een borduurtje bij te doen.
Dus heb ik op het dessinpapier geborduurd.
En deze keer heb ik opgeschreven waar ik het patroontje uitgehaald had.
Het komt uit hobbydols 34.
Het plaatje is van een knipvel van Studio Light.
Omdat het een enkele kaart is kan hij niet staan.
Dus.......maar even een kaartstandaard in bijpassende kleur uitgestanst.


De tekst heb ik beinkt met distress inkt en de mal heb ik nog even omgekeerd
 op het beige papier gelegd en omgetekend.
En daarna uitgeknipt.
Zo krijg je een mooi randje eromheen.


Hier nog even een close upje van het borduursel.
Roosje en takjes erbij.
En weer een kaartje voor mijn voorraadbak.

Leuk dat je bent langs geweest.

Creatieve groet Giny

Met dit kaartje doe ik mee aan de challenge nr 14 bij de egel.
Alles behalve vierkant of rechthoekig.



Reacties

  1. Hoi Giny.
    Wat een super vrolijke verhuiskaart. Ik ben normaal niet zo van oranje maar vind het nu wel heel leuk. Je word er gelijk vrolijk van en krijg ook zin in de lente.
    Dank je wel voor het welkom heten.
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart Giny.
    Ik heb die mallen vorig ook gekocht en eigenlijk nog niet gebruik.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart! Mooie kleurencombinatie en wat een leuk plaatje deze heb ik nog niet eerder gezien.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Giny,
    wat een supermooie kaart heb je gemaakt!! En wat een gaaf plaatje heb je erop! De kleuren zijn zo mooi bij elkaar!
    Echt leuk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve kaart Giny. Heel mooi zoals je de vorm uitgeknipt en gelaagd hebt. (Je zou mee kunnen doen aan de challenge van de Egel. Alles behalve vierkant/rechthoekig) Ook de kleurencombinatie is heel mooi, een beetje voorjaarsachtig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit verhuiskaartje Giny...prachtige vorm is dat en ook de kleurtjes zijn erg mooi... de andere details passen er ook perfect bij...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Giny, wat een prachtige kaart. Hele gave mal heb je gebruikt. Ook het borduurtje is prachtig, mooie kleurencombi. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke, vrolijke verhuiskaart. Leuk plaatje heb je gebruikt en het borduurwerk is heel mooi, leuk die kleurtjes.
    Zo'n standaardje voor een kaart is ook handig, weer iets voor op de verlanglijst.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Top kaartje, leuk dat sleuteltje erbij!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart! Gaaf plaatje! Ik heb van de week deze vorm nog gekocht bij action. als ik jou kaart zo zie krijg ik helemaal zin om hem te gebruiken! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart en leuk model!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart heb je gemaakt! Leuk gedaan met die mallen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Giny, mooi model en borduurtje en een prachtig apart plaatje in deze vorm, top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige verhuiskaart,Giny.Mooi geborduurd.Leuke,frisse kleurtjes.Superleuk model.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    leuke details heb je gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh my word this is amazing. What an absolutely fabulous design. I love this Giny x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijk vrolijke verhuiskaart!!!!
    Hartstikke mooi!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart geworden..leuk afgewerkt! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Giny - mooie vorm, mooie kleurtjes, mooie samenstelling en het borduurtje maakt hem helemaal af - een toppertje!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow love the embroidery, details and card design Giny.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi verhuiskaartje geworden, leuk van kleur ook..
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super mooie verhuiskaart Giny! Mooi model, mooie kleuren, prachtig geborduurd en wat een leuk plaatje!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi Giny,
    een hele mooie verhuiskaart,
    mooi uitgeknipt de vorm van de kaart!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Giny wat een super mooi kaartje echt heel vrolijke kleurtjes ...
    Laat mij die mallen nu ook gekocht hebben en ... schaam, schaam ... nog nooit gebruikt (wist het niet eens meer).
    Het borduurtje op gekleurd papier is ook ... echt heel erg mooi !
    Toppie kaartje weer !
    Groetjes, fijn weekend, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart, en wat heb je alles zorgvuldig bij elkaar gezocht zeg. Mooi die kleuren ook en accentjes zoals het sleuteltje. Dat is echt met zorg gemaakt. Fijn dat je met de februari uitdaging van de Egel hebt meegedaan. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends