lekker genieten

Mijn DT bijdrage voor kreatrends
Dat doet mamma beer wel met haar babybeer.
Lekker voor het strandhuis zitten op het bankje.
En heerlijk genieten van de zon en de rust.

Voor deze kaart heb ik de DDBD mal Beach house gebruikt.


Eerst de buitenkant omtrekken op de basis kleur en dan alle kleien deeltjes op het witte.
Daarna alles uitknippen en het witte beïnkten met distress inkt vintage photo.



Ik heb de collectables beer geruikt en de collectables baby diertjes.
Zo heb ik mamma beer en een babybeertje.
Deze heb ik op een bankje gezet.
Een gras randje onderlangs van de creatables van Marianne Design.
Wat zeemeeuwen....we zitten tenslotte voor een strandhuisje.


Als boomtak heb ik de orchidee tak gebruikt en als bloesem kleine bloemetjes.
Snijmal Mery's Fantasy Flowers rand
De bloemetjes van deze mal heb ik gebruikt voor de bloesem.
En daarin een  mini strass steentje.

Dit was weer een erg leuke mal om mee te werken 
en hoop jullie ook weer een idee te hebben gegeven.
Ik zal nog even alles op een rijtje zetten en natuurlijk
staat het weer doorgelinkt naar de webwinkel




470.990.000 Dutch Doobadoo Card Art Beachhouse COL1409 Collectables snijmallenset Eline's panda and bear  COL1422 Collectables snijmallen Eline's baby animals  CR1355 Craftables snijmallen Grass  6002/0191 Snijmal Noor! FLoral Flourishes bankje  Snijmal Mery's Fantasy Flowers rand

Distressinkt Vintage Photo  104090 Foam Stencil Brushes  8089-0211 Ribbelkarton A5

Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends