Apenstreken mijn DT bijdrage voor Kreatrends

Deze keer van mij een doosje van Dutch doobadoo.


Ik kreeg meteen al het idee om het collectables aapje te gebruiken.
Met zijn armpje zo , zodat het net lijkt alsof hij aan het touwtje onder het klepje hangt.
En omdat er 2 verschillende aapjes is de set zitten heb ik er ook 1 op de achterkant gedaan.
Deze hangt lekker aan zijn staart aan een touw.
En wat doen apen graag???

.............Lekker bananen eten.


In het doosje heb ik van die heerlijke schuimbanaantjes gedaan.
Wie wil er nu niet zo'n lekker/ leuk doosje krijgen.





Je kunt natuurlijk ook een andere collectable gebruiken.
Tegenwoordig kun je vele soorten dierensnoep kopen.
Succes als je ook zo'n leuk/lekker doosje gaat maken.

Kom het ons vertellen, dan komen we langs op je blog.
Leuk dat je langskwam.

Hieronder nog even alles op een rijtje en
 natuurlijk weer doorgelinkt naar de webwinkel.


470.713.045 Dutch Doobadoo Box Art Sophia   PK9152 Pretty Papers Bloc Herbs & leavesCOL1399 Collectables snijmallen set Eline's monkey   CR1355 Craftables snijmallen Grass   12219-1931 Wiebel ogen 6 mm

Reacties

  1. Wat een leuk en vrolijk geheel! Leuk met die banaan snoepjes erbij. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk doosje met het schattige aapje,Giny.Superleuk met de banaantjes erin.Fijn weekend.

    Gr,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk doosje Giny!
    Super zoals je dan bedenkt dat je er banaan snoepjes in doet.
    Echt geweldig.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom erdoor, maar elke keer als ik bij jou en reactie achter wil laten heb ik een prijs gewonnen als ik even door wil klikken, of ik ben uitgekozen om de nieuwste IPhone te testen....Maar je doosje is zo ontzettend leuk! Goed bedacht om er van die heerlijke bananenschuimpjes in te doen. Past perfect bij de aap.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends