Ik denk aan jou.....Mijn DT bijdrage voor Kreatrends


Hebben jullie ook gezellige kerstdagen gehad?
Wij hebben genoten van en met onze kinderen.
Heerlijk even gezellig samen met onze zoons en vrouwen.

Ik heb een kaart gemaakt die je qua vorm voor de kerst zou kunnen gebruiken.
Maar ik heb hem voor een andere gelegenheid gebruikt.



Hierbij heb ik de nieuwe tekststempel set van Karin Joan gebruikt.
Bij deze set zitten zoveel mooie teksten.
Ik heb gekozen voor....op deze bijzondere dag.
De DDBD mal heeft vele kleine sterren zoals je ziet en die heb ik in 2 verschillende
dessin papiertjes getekend en uit geknipt.
Alle randen heb ik beïnkt.
De zelfde kleur inkt heb ik gebruikt om de banner  en de hartjes te stempelen.
Ik heb de stempel en de mal op deze manier gebruikt maar er zijn zoveel mogelijkheden.
Ik ben benieuwd naar jullie creaties!!



Hieronder alles weer op een rijtje en zoals je gewend bent doorgelinkt naar de webwinkel.
Wens ik je nog een heel goed uiteinde en een creatief 2019.
Geniet er van!!!!!!!!!!!!

470.713.697 Card Art Star Dutch DoobadooKJ1727 Clear stamps Karin Joan Ik denk aan jouMemento Dew Drop inktkussen Bamboo Leaves MD707PK9107 Pretty Papers Bloc Don en Daisy

Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends