Zwager wordt 60

Volgende week wordt mijn zwager 60.
En ....daar moet natuurlijk wel een kaartje voor gemaakt worden.
Gelukkig komt zwager lief niet op blogger , dus ik kan de kaart rustig plaatsen.




Het label heb ik gestempeld met een swirl stempel.
Dank je wel Ingrid voor het lenen.
Leuk om te doen...gewoon de label op printerpapier leggen en
 dan op willekeurige plekken stempelen.
Mooi effect.
Misschien wist je dit al maar voor mij was dit een nieuwe ervaring.


Binnenin doe ik nog een klein envelopje met inhoud
 zodat hij zelf uit kan zoeken wat hij graag wil.

Volgende week dus een een gezellig feestje in het vooruitzicht. 😁





Leuk dat je langs geweest bent!


Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends