Een nieuw huisdier......mijn DT bijdrage voor Kreatrends

 Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te plaatsen.
Ik ben aan de gang gegaan met de double diamond fold van DDBD.
Zo langzamerhand weten jullie wel hoe het werkt.
Mal natekenen en uitsnijden/uitknippen.


Het vouwen van deze creatie was even een dingetje maar als
 je eenmaal weet hoe je het moet vouwen gaat vanzelf.
Even goed kijken waar je een bergvouw en een dalvouw moet doen.

Voor de aankleding heb ik nieuwe mallen en stempel en knipvel 
van Marianne Design gebruikt.
Een foambloem in bijpassende tinten.

Ik heb gekozen voor de tekst hoera een nieuw huisdier .
Om te feliciteren met een nieuw poesje in dit geval.
Maar en staan nog veel meer leuke teksten op.
Ook zitten er leuke kleine pootafdrukjes op , die je lekker speels overal kunt stempelen.


Alle randen van het papier heb ik beïnkt met distress inkt.





Alles uit de webwinkel nog even op een rijtje en doorgelinkt.




470.713.705 Dutch Doobadoo Fold Card art Double diamond  LR0591 Creatables snijmallen Tiny's cats  CS1023 Clearstamps teksten  Poeslief  PK9107 Pretty Papers Bloc Don en Daisy


IT608 -Knipvel Tiny's kittens   79039 EVA foam lichtblauw   Foamrubberplaat lichtgroen

45.4551 Lea'bilities snijmal Easy Flower 001    85348 Glitter brads  medium brights American Crafts  Distress inkt pad Mowed Lawn  Versafine stempelinkt onyx black


Leuk dat je bent langs geweest en wie weet tot de volgende creatie

Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends