Dat verdient een bloemetje....mijn DT bijdrage voor KREATRENDS

Vandaag een creatie met de vertical folding die.
Achterop de verpakking staat precies hoe je de kaart moet leggen.


Ik heb bij deze kaart gebruik gemaakt van de prachtige lelie.
En de embosfolder van Marjoleine.
Die vond ik wel erg goed bij de steentjes op het plaatje passen.
Op zich wijst het maken vanzelf .
Ik heb de kaart op deze manier versierd.
Aan de binnenkant heb ik het mooie kader nogmaals geplakt
 en gedeeltes van het takje gebruikt.



Op het kader heb ik deze tekst gedaan maar je kunt daar natuurlijk iedere
tekst doen die je wilt.
Ik de webwinkel staan genoeg tekst stempels.
Of je plakt er ook een plaatje.
Mogelijkheden genoeg.
De dubbele strik heb ik gemaakt door 2x het lint om de strikjesmaker te doen.



De lelie heb ik beĆÆnkt en opgebold en op het takje geplakt wat bij de rectangle mal zit.

Ik hoop je weer een idee te hebben gegeven.
Hieronder alles weer op een rijtje en doorgelinkt. 




LR0608  Creatables snijmallen Anja's Vertical Folding die - Rectangle  LR0610 Creatables snijmallen Lily vb    DF3456 Designfolder Marjoleine's stripes VK9577 Knipvel Summer Holiday
   Memento Dew Drop inktkussen Potter`s Clay MD801Memento Dew Drop inktkussen Rose Bud MD400  6200-0226 Joy! ink blending tool mini set   6200-0021 Joy! crafts strikjesmaker

 Leuk dat je bent langs geweest.

Reacties

  1. Leuke kaart Gina,
    Mooi de lelies op je kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten, de bloemen zijn prachtig!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geworden ...mooie bloemen en leuk gedaan in dit model.
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends