Mandala madness1 ....mijn DT bijdrage voor KREATRENDS



Voor de mandala madness heb ik de stempel met versamark op zwart cardstock gestempeld,
hier overheen heb ik embospoeder gestrooid en dit met de heattool verhit.
Zodat je een mooie witte lijn krijgt.
In dit geval een vintage witte lijn.
Hier en daar wat plakpareltjes.
De hoeken van het zwart heb ik afgerond en 
het geheel heb ik op een witte dubbele kaart gedaan.
Verder heb ik de kaart zo gelaten.

Ik hoop dat ik je weer een ander idee heb kunnen geven 
en ben benieuwd naar jullie creaties ermee.
Laat ons weten wat jij ermee gedaan hebt, hier of op facebook.
We komen zeker bij je kijken.

Hieronder alle gebruikte materialen op een rijtje.

Leuk dat je langs kwam.




CS1034 Clearstamps Mandala Mumbai  390124 MBoss embossing powder - Vintage Ivory 10 ml  PMA4012000E heat tool pink eur..jpg  CA3132 Plakstenen - plakparels wit Marianne Design



Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends