Ik denk aan je....mijn DT bijdrage voor KREATRENDS


Voor deze kaart heb ik een de mandala stans gebruikt.
Deze heb ik uit zwart gestanst.
Daarna heb ik een cirkel van 11,5 cm uit dessinpapier gestanst.
Hierna een cirkel van 12 cm.
Hierna een cirkel 13,5 uit een ander dessinpapier.
Als laatste een cirkel uit zwart van 14 cm.


De zwarte kaart waar de cirkels opzitten is dubbel gevouwen 18 cm x 9 cm.
Het witte een halve cm kleiner en het dessinpapier ook weer een halve cm kleiner.

De bloem is met wit flowerfoam gemaakt en op kleur gebracht
 met wat memento inkt in bijpassende kleur.
Je weet hoe het werkt toch... foam tegen een heet strijkijzer, 
opbollen in de gewenste vorm , af laten koelen ....klaar voor gebruik.


De blaadjes heb ik zo gelaten , dus niet verhit.



Ook deze kaart heb ik verder zo gehouden.
Ik hoop je weer wat inspiratie te hebben gegeven.

Leuk dat je langs kwam.

Alle materialen weer op een rijtje.






LR0546  Marianne D Creatable Anja`s prachtige bloemenset   LR0547 Creatables snijmallen Leaf Set  LR0614 Creatables snijmal Mandala  PB7056 Pretty Papers Eline's Summer picnic

25.4100 Flower foam assortment set 6 white - green   85350 Glitter brads medium Eart Tone American Crafts   Memento Dew Drop inktkussen Morocco MD201


Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends