Dat verdient een bloemetje.... mijn DT bijdrage voor Kreatrends

 Omdat alles nu lekker begint te groeien en te bloeien
 krijg je echt zin om erop ui te gaan.
Helaas vanwege de corona crisis moeten we zoveel mogelijk thuisblijven.
En wat is er dan leuker om je tijd voor je hobby te gebruiken en 
zelf maar bloemen te gebruiken op je creaties.


Ik ben aan de gang gegaan met de koren bloemen van Joy!
Die heb ik uitgestanst uit wit en deze heb ik gekleurd met watercolorpotloden.
Ik ben met een waterpenseeltje langs de punt van het
 potlood gegaan en hiermee ben ik gaan kleuren.
Dat was de eerste keer op deze manier en dat valt me niet tegen.
De bloemen heb ik 2 x uitgestanst en er een soort boeketje van gemaakt.
Deze heb ik op de Billes festooncircles geplakt.
De cirkels heb ik in verschillende formaten en kleuren uitgestanst zoals je kunt zien.



De kaartvorm is simpel te maken.
Je hebt een stuk cardstock van 13,5 cm x 27 cm.
Dit ril je op 9 cm en op 18 cm.
En dan moet je even goed opletten dat je de zijpanelen goed rilt.
Ze moeten alle 2 van linksboven naar rechts beneden.
Dus even goed naar het voorbeeld kijken.


Aan de binnenkant heb ik ook weer de cirkels gedaan en hierop een tekst.
Verder heb ik 2 verschillende dessins gebruikt uit een pretty paperbloc.
Even opmeten en iets kleiner snijden.
Boven aan de kaart heb ik gaatjes geponst en er een waxkoordje door gedaan 
die je kun dicht strikken , zodat je kaart dicht blijft.

Ik hoop je weer wat inspiratie te hebben gegeven.
Leuk dat je langs geweest bent.



Reacties

  1. Mooi kaartje, Giny.
    Leuke en vrolijke kleuren.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi model en mooi in groen en blauw ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends